پارتیشن اداری آگوستیک چیست؟

هنگام انجام کارهای مهم تنها چیزی که می تواند مخل تمرکز شما شود صدا و نویز های اضافی محیط اطراف شماست. اما دست یافتن به سکوت مخصوصا در محیط کار آن هم بدون تقسیم بندی فضا میان کارمندان تقریبا کاری محال و انجام نشدنی است.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با پارتیشن اداری آگوستیک آشنا کنیم. این نوع از پارتیشن اداری به کلی صداهای اضافی و مزاحم اطراف شما که تمرکز شما را مختل می کند  را از بین می برد.

اگر شما هم قصد دارید تا محیط کار خود را پارتیشن بندی کنید پیشنهاد ما به شما پارتیشن اداری آگوستیک است.

حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا شما را بیشتر با مزایای این نوع پارتیشن آشنا کنیم.

پارتیشن اداری آگوستیک

پارتیشن های اداری دیوارهایی قابل نصب و تفکیک هستند که در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک هم برای صرفه جویی دروقت و هم درهزینه از این نوع دیوارها استفاده می شود.

پارتیشن های اداری آکوستیک علاوه بر تقسیم فضا و از بین بردن صدا و نویز های اضافه محیط می تواند به شما کمک کند تا در فضای اتاق خود به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی جلسات کاری را برگزار کنید.

البته استفاده از دیوارهای آگوستیک فقط مختوم به محیط های کاری نیست بلکه می توان از آن در باشگاه های ورزشی، استدیو ضبط موسیقی، رستوران و یا حتی درخانه هم به عنوان عایق صدا استفاده کرد.

 نوع دیگری از پارتیشن های اداری آکوستیک در بازار موجود است که به صورت پنل های متحرک و آکاردئونی مورد استفاده قرار می گیرد. 


این نوع پارتیشن ها از چندین پنل پارچه ایی، با قابی فولادی تولید شده که می تواند از ورود صداهای اضافه به محیط شما جلوگیری کند.

اگر شما هم فضای بزرگی داشته باشید و بخواهید آن را به قسمت های کوچک تر و آرام برای کارمندان خود مبدل کنید بهترین گزینه ایی که هم از نظر مالی و زمانی به صرفه است نصب پارتیشن آکوستیک است.  

با استفاده از پنل های متحرک به راحتی در هر زمان می توانید برای خود اتاقی با دیوار های متحرک و عاری از هر گونه صدای اضافه داشته باشید که در هر زمان و مکان می توان آن را به راحتی باز و بسته کرد.

نکته مثبتی که باعث شد تا به دنبال این مطلب را بنویسیم این بود که:

به دلیل هزینه های بالا، کارفرماین از پارتیشن بندی زیاداستفاده نمی کنند.

اکثر کارمندان برای انجام کارهای خود به دنبال فضایی آرام و به دور از هیاهو هستند اما به دلیل نداشتن این سکوت اکثرا از محیط کاری خود ناراضی  و این نارضایتی بر کیفیت کارشان تاثیر منفی دارد.

اما خبر خوب این است که پارتیشن های اداری آکوستیک که به صورت متحرک هستند  همانگونه که طراحان وتولید کنندگان این نوع پارتیشن می گفتند علاوه بر قیمت بسیار مناسبش واقعا نقش بزرگی در کم و کردن و حتی از بین بردن صداهای اضافه اطراف، را داشته است.

این نوع پارتیشن علاوه بر جذابیت بصری اش یک راه حل بسیار هوشمندانه و در عین حال زیبا و کم هزینه را برای تمامی محیط های کاری حتی غیر کاری  ارائه می دهد.