تفاوت مبلمان مهمان و مبلمان اداری در چیست

تفاوت های فراوانی بین مبلمان مهمان و مبلمان اداری وجود دارد حتی در چیدمان آنها هم این تفاوت ها به وضوح دیده می شود. بسیاری از افراد با خود می گویند چه تفاوتی ممکن است بین مبلمان اداری و مهمان وجود داشته باشد؟

در اینجا باید گفت تفاوت های بسیاری از قبیل طرح، رنگ و حتی نحوه ساخت در بین این ۲ محصول به وضوح دیده می شود. همانطور که میان میز مدیریت و میز کارمندی تفاوت های بسیاری است بین این .دو مبل هم تفاوت هایی وجود دارد که باید هنگام خرید برای هرکدام از آنها نکاتی را در نظر داشت که ما به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم

همراه ما باشید...

بهتر است ابتدا نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان مهمان درنظر داشته باشیم را یک بار مرور کنیم:

  • سبک:

سبک مبلمان مهمان شما باید مطابق با فضایتان باشد.به عنوان مثال اگر تم محیط شما به سبک مدرنیته خو کلاسیک دیزاین شده باشد بهتر از رنگ بژبرای مبلمان مهمان خود استفاده کنید

  • کیفیت:

از انجا که بحث ما درمورد مبل مهمان است باید کیفیت آن عالی و در عین حال بسیار ساده باشد. نحوه دیزاین و متریال مورد استفاده در مبلمان مهمان شما بیانگر اهمیتی است که شما به آنان خود می دهید.

همچنین ، کیفیت خوب به معنای دوام بیشتر است ، و این چیزی است که شما قطعاً در مبلمان مهمان می خواهید.

  •  رنگ:

مزیتی که شما در مبلمان مهمان دارید انتخاب رنگ به سلیقه و روحیه شخصی خود و همچنین مچ کردن با فضای اطرافتان است. به طور مثال می توانید از رنگ های گرم و خنثی مانند بژ یا حتی با توجه به فصل از رنگ های روشن استفاده کنید.

می توانید برای انتخاب بهتر رنگ، مطلب نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان را مطالعه کنید.

حالا بگذارید ببینیم هنگام خرید مبلمان اداری چه نکاتی را باید رعایت کنیم...

زمانی که به مبلمان اداری نگاه می کنیم انتخاب آن کمی نسبت به مبلمان مهمان دشوار تر است از طرفی دیگر مبلمان اداری نسبت به مبلمان مهمان باید پاسخگوی نیازمندی های کارکنان و همچنین ارباب رجویان باشد.

 برای انتخاب بهتر مبلمان اداری باید با در نظر گرفتن روند کاری و محیط خود، مبلمان را انتخاب کنید تا جلوه ای بی عیب و نقص و در عین حال زیبا و خاص به دفترتان بدهد.  تجربه ثابت کرده انتخاب صحیح مبلمان اداری بازده کارمندان بالا رفته و این امر باعث رشد و ارتقا درحه کاری برای شما خواهد شد.

هنگام خرید مبلمان اداری شما باید در نظر بگیرید که قرار است چه فردی از این مبلمان استفاده کند مثلاممکن است این افراد، بلند قامت کوتاه قامت حتی افراد معلول و... باشند شما باید در انتخاب مبلمان اداری دقت بیشتری نسبت به مبلمان مهمان به خرج دهید زیرا افرادی که هر روز به محیط کار شما مراجعه می کندد بیشتراز روز قبل خواهد بود و استفاده از آن به مراتب بیشتر از به مبلمان مهمان شود.

به عنوان مثال صندلی انتظار :

اگر شما از این صندلی در محیط خود استفاده می کنید به دلیل استفاده بیش از حد از آن حتما به یاد داشته باشید تا از بهترین متریال هم در بدنه هم در نشیمنگاه استفاده شده باشد. از انجا که این مبلمان اداری نسبت به مبلمان مهمان بیشتر مورد استفاده است و طیف گسترده ایی از افراد از آن استفاده می کنند توصیه ما به شما استفاده پارچه به جای چرم است. زیرا هم مقاومت بیشتری دارد وهم در برابر لکه مقاومت بیشتری دارد.

یک فضای کار کسل کننده ، می تواند انرژی شما را تخلیه کند و بر کار شما تأثیر بگذار.