بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟


همه کارمندان تقریبا ۸ ساعت از روز خود را در محیط کارشان سپری می کنند و نیاز شدید به میز و صندلی با طراحی ارگونومیک دارند تا بتوانند بهترین بازده را در کار خود داشته باشند. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که از میزی با ابعاد و طرح مشخص همچنین استاندارد استفاده شود.

میز منشی


میز منشی استاندار :

بهترین ابعاد یک میز منشی استاندار زمانی مشخص می شود که کارمند شما هنگام نشستن پشت میز، فضای کافی برای انجام کارش، ارتفاع مناسب و احساس درد و ناراحتی در عضلات و مفصل را نداشته باشد تا به راحتی هرچه تمام تر کار خود را با بازده عالی انجام دهند .

برای نداشتن حس خستگی و ضعف عضلانی باید از صندلی ارگونومیک استفاده کنید. برای انتخاب صندلی ارگونومیک می توانید با کلیک روی صندلی های کارمندی، کارشناسی و ... صندلی مدنظر خود را انتخاب کنید.

هنگام کار با کامپیوتر ساعد شما باید به موازات میزکارتان قرار بگیرد. البته باید گفت هر فردی با توجه به راحتی و نحوه کارش ممکن است زاویه ایی خاص داشته باشد اما باید این نکته را در نظر گرفت که زاویه استاندار بین ۷۰ تا ۱۳۵ درجه است اگر در غیر این صورت باشد آسیب جدی به مچ و ساعدتان وارد خواهد شد.این نکته برای پاها هم صدق می کند و باید هنگام نشستن روی صندلی ران های شما به موازات هم و زاویه ۹۰ درجه قرار بگیرد .


ابعاد و ارتفاع استاندارد میز منشی:

سوال اینجاست پس اندازه ( طول، عرض ، ارتفاع )  استاندار میز منشی باید چقدر باشد؟

 ابعاد تمامی میز های استاندار منشی به ترتیب 

  • طول: ۱۸۰سانتی متر
  • عرض: ۱۴۰سانتی متر
  •  ارتفاع: ۷۵ سانتی متر

برای سفارش میز ال منشی با ابعاد و رنگ بندی دلخواه همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق سفارش آنلاین میز منشی مد نظر خود را سفارش دهید.

 راه هایی برای دست یافتن به ارتفاع مورد نظر میز منشی:

ممکن است شما قادر به تعویض میز منشی از جانب فروشنده نباشید، پس در این صورت شما باید از راه های دیگری برای دست یافتن به ارتفاع ایده آل میز منشی خوداستفاده کنید.

اولین راه این است اگر ارتفاع میز شما کم است با تعویض پایه های میز و جایگزین کردن آن با پایه هایی که که قابلیت کم و زیاد کردن ارتفاع میز را دارد ارتفاع میز منشی خود را انتخاب کنید.

راه دوم استفاده از صندلی ارگونومیک است. شما با جایگزین کردن صندلی ارگونومیک به جای صندلی های معمولی می توانید ازتفاع صندلی تان را متناسب با ارتفاع میز هماهنگ کنید.

نکته مهم در بالابردن ارتفاع صندلی که حتما باید ذکر کنیم این است که حتما با انجام این کار از زیر پایی های طبی متحرک استفاده کنید تا وضعیت صحیحی پاهایتان داشته باشد.