ارتفاع صحیح میز اداری

به تازگی مطلبی در مورد ابعاد میز منشی و ارتفاع آن منتشر کردیم که یکی از مهم ترین سوال اکثر مشتریان ما در آریا چیله بود.

اکنون در مورد یکی دیگر از رایج ترین سوالات مشتریان با عنوان ارتفاع صحیح میز برای شما محتوایی کامل آماده کرده ایم تا با خواندن آن بسیاری از سوالاتتان برطرف خواهد  شد.هنگامی که مشتریان به فروشگاه های مبلمان و میز اداری مراجعه می کنند به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ارگونومیگ بودن صندلی یا ارتفاع صحیح میز، فقط به دنبال خرید آن هستند.

اما دلیلش چه می تواند باشد؟

خوشبختانه اکثر میز ها با ابعاد و اندازه استاندارد تولید می شوند، اما ممکن است بعضی از افراد با این ابعاد و ارتفاع مشکل داشته باشند و بخواهند هنگام سفارش از ابعاد سفارشی  مخصوص به خودشان استفاده کنند. زیرا افراد بیشتر به دنبال راحتی در نشستن پشت میز هستند نه ارگونومیک و استاندارد بودن ارتفاع میز و صندلی، این نکته هم در انتخاب میز و صندلی کارمندی و هم در میز و صندلی مدیریت به خوبی دیده می شود

حال ما می خواهیم تا حدودی برخی از این اطلاعات را دراختیار شما بگذاریم تا به کمک آن به میز راحت و در عین حال استاندارد خود نزدیک شوید.

همراه ما باشید ...

ارتفاع متوسط ​​میز

برای خرید میز اداری حتما شما هم به فروشگاه ها یا حتی تولیدی مبلمان اداری رفته اید، اگر کمی دقت کنید ارتفاع اکثر آنان با هم یکسان هستند و این به معنی استانداربودن ارتفاع میز هاست.در حقیقت حد استاندارد ساخت میز به صورت تقریبی ۷۳سانتی متر است این عدد ثبت شده برای افرادی است که قدشان چیزی حدود ۱۸۰ الی ۱۸۵ سانتی متر است.


ارتفاع صحیح میز

درصد بسیار کمی از زنان و مردان را میبینیم که قدی حدود ۱۸۰ تا  ۱۸۵سانتی متر که راحت پشت میز خود بدون ذره ایی ناراحتی بنشینند.

الباقی افراد که قدی زیر ۱۸۰ دارند هنگام کار کردن با مشکل مواجه می شوند و به مرور زمان دچار آسیب های جسمی خواهند شد.



برای درک بهتر از این موضوع نگاهی یه تصویر زیر بیندازید.

میز اداری

ارتفاع صحیح صندلی از میز

همانطور که اشاره کردیم ارتفاع صحیح یک میز استاندارد برای فردی بین ۱۸۰ الی ۱۸۵ سانتی متر حدودا۷۳ سانتی متراست.  

البته نیازی نیست که شما حتما به درجه ها دقت کنید، بسیاری از وب سایت ها اعداد و ارقام مختلفی به بازدید کنندگان بعنوان ارتفاع صحیح ارائه می دهند.

اما تمامی این ها همه به خود فرد بستگی دارد که در چه زاویه ایی احساس بهتری دارد وبه سلامت جسمانی اش آسیب نمی رساند.