در خرید پارتیشن اداری چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

چگونه برای محیط کار خود پارتیشن انتخاب کنیم

پارتیشن های اداری این روزها جایگاه خود را میان اکثر افراد بازکرده و از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند. پارتیشن به کارکنان امکان داشتن فضایی شخصی و آرام را می دهند.

پارتیشن بندی برای محیط کاری از هرجهت به صرفه تر است و امکان افزایش و کاهش سریع و راحت فضای کاری را به افراد می دهد. این کار برای فضاهای بزرگ و خالی از اتاق بسیارکارآمد خواهد بود.

اگر شما هم به فکر پارتیشن بندی محیط کار خود هستید ما در این مقاله به چند نکته بسیار مهم اشاره خواهیم کرد.

   انتخاب صحیح متریال پارتیشن

پارتیشن ها از مواد و متریال مختلفی تهیه و تولید می شوند، اگر شما هم به دنبال خاص جلوه دادن محیط خود هستید می توانید از شیشه بعنوان متریال اصلی خود در ساخت پارتیشن استفاده کنید. استفاده از شیشه در عین سادگی می تواند نور را به خوبی در تمامی فضا محیط عبور دهد.

مواد عالی دیگر برای پارتیشن بندی چوب است. چوب یک متریال عالی برای پارتیشن است چوب جلوه ای طبیعی و زیبا به دفتر می بخشد.

پس دومین متریال عالی برای پارتیشن بندی چوب است. چوب یکی از سبک ترین و بادوام ترین متریال ها به شمار می آید همچنین می توانید به راحتی آن را با مبلمان اداری خود ست کنید.

پارتیشن ثابت یا متحرک کدام یک برای شما کاربردی تر است؟

اکثر افراد پارتیشن های ثابت را برای فضای کاری خود انتخاب می کنند. اما عده ایی دیگرترجیح می دهند از پارتیشن های متحرک استفاده کنند. اگر فضای کار شما در حال گسترش باشد به راحتی با این مدل از پارتیشن می توانید فضای خود را گسترش دهید. این نوع پارتیشن به دلیل متحرک بودن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، به راحتی قابل حمل است و با افزایش نیروی کار می توانید با کمترین هزینه و بهترین بازخورد محیط خود را تغییر دهید.

حذف موقت پارتیشن

پارتیشن متحرک مزیت های بسیار بزرگی دارند به همین دلیل می تواند نقش مهمی در خاص بودن فضای شما ایفا کند.

به عنوان مثال :

پارتیشن متحرک بر خلاف پارتیشن ثابت میتواند همانند یک درب متحرک عمل کند. می تواند به صورت کشویی باز و بسته شود تا در موارد مورد نیاز فضای شما را تقسیم کند.

سبک های پارتیشن اداری

ازلحاظ ظاهری شما می توانید پارتیشن خود ار بهینه سازی کنید. پارتیشن های شیشه ایی یکی از ساده ترین سبک های پارتشن اداری است که می توانید آن را با مواد و متریال مختلف همانند چوب، آلومنیوم با طرح ها و رنگ های مختلف ادقام کنید.

ارتفاع پارتیشن

ارتفاع پارتیشن اداری را بسته به نیاز و در نظر گرفتن جو فضای کار می توان تمام ارتفاع یا نیمه انتخاب کرد.



در پایان باید گفت خرید پارتیشن اداری کار زیاد سختی نیست اما باید هنگام انتخاب و سفارش آن نکاتی را رعایت کرد. سعی ما در این مقاله برآن بود تا نکاتی که شما هنگام خرید پارتیشن اداری باید رعایت کنید را اشاره کنیم، البته عوامل مهم دیگری هم وجود دارد  که ما در دیگر مقالاتمان که شامل:  

انواع پارتیشن و پارتیشن آکوستیک نیز می باشد اشاره ی کوچکی به آن کرده ایم تا شما بتوانید با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.