۵ المان بسیار مهم اداری برای فضاهای کوچک

در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب مهم ترین ادوات اداری که مختص فضاهای کوچک طراحی و تولید شده اند بهتر آشنا کنیم زیرا یکی از متداول ترین سوالاتات مشتریان ما این است که برای فضای کوچک بهتر است چه مدلی از مبلمان یا میز اداری را انتخاب کنیم؟! همراه ما باشید تا این نکات را برای شما بازگو کنیم بتوانید در انتخاب مبلمان اداری و میز بهتر تصمیم گیری کنید

میزهای اداری کوچک

 میزهای اداری کوچک که شامل میز کارمندی و کارشناسی می شود در انواع طرح و رنگ تهیه و تولید می شود و فضای بسیار کمی از محیط شما را اشغال می کند. پس اگر شما هم فضای کوچکی دارید و به دنبال میز اداری می گردید بهتر است از میزهایی که کوچک و جم جور هستند استفاده کنید برای انتخاب و خرید می توانید به دنبال میزاداری هستید از این نوع میز ها استفاده کنید.


میز های اداریی زاویه دار

میزهای اداری زاویه دار یک گزینه بسیار عالی برای استفاده بهینه از فضای محیط شماست. بعضی از میزهای اداری زاویه دار به گونه ایی طراحی شده است که می تواند از فشار وارد شده به بدن جلوگیری کند.

میز پرینتر

اگر شما محدودیت فضا دارید و از میز اداری کوچک هم استفاده می کنید، این نوع میز می تواند برای شما بسیار کارآمد و همچنین سودمند باشد. این نوع میز ها می تواند علاوه بر قفسه بندی به شما می تواند درنگهداری باکس های کاغذ، کلیر بوک، زونکن و... ادوات دیگر کمک کند.


قفسه و کتابخانه

قفسه و کتابخانه  یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند به شما در مرتب نگه داشتن کتاب، قرار دادن لایسنس ها و حتی اکسسوری هایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

فایل های کوچک

این نوع فایل ها کاملا مخصوص فضاهای کوچک طراحی شده است و یک گزینه بسیار عالی برای طبقه بندی مدارک به حساب می آید. شما حتی می توانید این فایل ها را به صورت چرخ دار سفارش دهید تا برای جابه جا کردن آن به دلیل سنگین بودنش با مشکل مواجه نشوید.

صندلی های ارگونومیک

نکته آخر در تجهیز دفتر کار شما داشتن صندلی ارگونومیک است که به شما کمک می کند بدون هیچ مشکلی در ساعات اداری بهترین بازدهی را داشته باشید.