عوامل تاثیر گذار در قیمت میز مدیریت

میز های مدیریت امروزه دیگرشبیه به میزهای مدیریت چندین سال قبل نیستند؛ امروزه بیشتر شاهد میزها مدیریتی با شکل L  هستیم، اکثر افراد به دنبال میز های چوبی یا همان کلاسیک یا مدرن با متریال هایگلاس لترون هستند. 

هزینه یک میز مدیریت چقدر است؟

یک میز مدیریت با ابعادی حدود ۸۰*۱۸۰ و با توجه به متریال آن قیمتی حدودا بین  ۳ الی ۸ میلیون دارد که با توجه به سفارشی کردن آن از ابعاد تا متریال و رنگ آن متغییر خواهد بود.

عوامل مؤثر در قیمت یک میز اداری

سوال اکثر مشتریان ما در این است که چه چیزی باعث می شود یک میز نسبت به سایر میز ها گران تر باشد؟

درجواب این سوال باید به دو نکته مهم اشاره کرد:

  • مواد و متریال بکار برده شده
  • ابعاد و طرح مورد نظر

امروزه دو نوع متریال برای ساخت میزهای مدیریت استفاده می شود و این متریال به طور چشمگیری در نهایی کردن قیمت میز تاثیر دارد. به عنوان مثال:

  • چوب یکی از زیبا ترین متریال هایی است از طیف وسیعی از رنگ برخوردار است و شما به راحتی می توانید آن را با الگوی انتخابی خود هماهنگ کنید. اما این کار نیازمند آشنا بودن با هنر رنگ و زیبایی شناسی است. متریال چوب یکی از زیباترین و مناسب ترین گزینه ها برای ساخت میز مدیریت به شمار می آیند به همین دلیل نسبت به سایر متریال ها گران تر نیز می باشد.

  • هایگلاس یا MDF یکی از گزینه هایی است که بسیار مقرون و به صرفه است و طی چند سال اخیر از سمت خریداران به دلیل قیمت مناسبش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از طرفی دیگر این متریال نسبت به چوب طرح و رنگ های بیشتری دارد.

و اما درمورد ابعاد و طرح باید گفت میز های مدیریت همانطور که گفته شد دارای یک ابعاد استانداری هستند که قیمت پایه بعداز تعیین متریال شروع و با تغییر ابعاد و طرح مد نظر که ممکن است کلاسیک و یا مدرن باشد افزایش پیدا می کند.

آخرین قدم

بعد از تصمیم گیری و مشخص کردن موارد بالا می توان قیمت میز مدیریت مد نظر را تخمین زد که چقدر به بودجه مد نظر نزدیک است. بعد از این کار نوبت به خرید مبلمان اداری می رسد که هنگام خرید باید همانند میز مدیریت به این نکته دقت کرد که قیمت مبلمان اداری به چه عواملی بستگی دارد و نحوه چیدمان مبلمان اداری به چه صورت است؟