اشتباهاتی که نباید هنگام خرید مبلمان اداری مرتکب شوید

خرید مبلمان اداری کار چندان آسانی نیست حتی اگر برای یک بار هم به فروشگاه های مبلمان اداری رفته باشید با دیدن انبوه ی از مدل ها و رنگ ها حتما دچار شک و سردرگمی هنگام خرید شده اید. اما حتما باید قبل از خرید نکات مهمی را بدانید که هنگام خرید از این اشتباهات رایج جلوگیری شود.

امروز ما می خواهیم دراشتباهاتی که نباید هنگام خرید مبلمان اداری انجام دهید کمی برایتان توضیح دهیم. این دانستنی درباره ی مواردی است که همه خریداران قبل از خرید صندلی و مبلمان اداری با آن مواجه شده اند، اما اگر قبل از خرید کمی در مورد محصولات مد نظرشان در قسمت مقالات یا دانستی های سایت های مختلف نظیر آریا چیله یا حتی درمورد موضوع مد نظرشان کمی تحقیق کنند می توانند از بروزاین اشتباهات جلوگیری کنند.

خرید مبلمان اداری از اتاق مدیریت گرفته تا اتاق کنفرانس بسیار کار مهم و البته دشواری است زیرا در عین زیبایی شناسی باید کاملا استاندارد و ارگونومیک طراحی و ساخته شده باشد این کار نه تنها بر سلامتی شما بلکه در جایگاه و موقعیت شغلی شما هم تاثیر بسزایی دارد. 

هر فردی برای موفقیت در کسب و کار خود باید نکات مهمی از قبیل آنالیز رقبا، انتخاب صحیح کارکنان و... را در نظر بگیرید بعلاوه نکته مهم دیگری هم وجود دارد که باعث می شود تا شما نسبت به رقبای خود متمایز به نظر برسید آن هم انتخاب درست مبلمان اداری است.

از میز مدیریت، میز کارمندی، کارشناسی و...گرفته تا صندلی های مدیریت، کنفرانس، کارمندی و... حتی پارتیشن بندی  محیط هم نقش بسزایی در خاص بودن محیط ایفا می کند. پس باید حتما دقت کرد که برای تجهیز محیط کاری باید  کالاهایی که خریداری می کنید باید از کیفیت عالی و همچنین خدمات پس از فروش برخوردار باشند. دقت در انتخاب مبلمان اداری باعث می شود تا شما محیطی پویا تر برای کارکنان خود ایجاد کرده نتیجه آن موفقیت شما در کارو جایگاه اجتماعی شما خواهد بود.

حال اگرقصد خرید مبلمان و صندلی اداری را دارید بهتر است  قبل از خرید این نکات را خوب به ذهن خود بسپارید تا شما هم همانند دیگر افراد دچار این اشتباهات نشوید.

 ما در این اینجا به ۳ اشتباه رایج در خرید مبلمان اداری اشاره می کنیم تا اگر قصد تجهیز کردن محیط خود را دارید با خواندن این دانستی مهم از انجام این کار خودداری کنید

زیبایی

انتخاب مبلمان اداری تاثیر مستقیمی بر زیبایی محیط کاری شما دارند. انتخاب مبلمانی چند رنگ که هیچ گونه هماهنگی با هم ندارند می تواند محیط شما را از لحاظ  طراحی در دکوراسیون بسیار سطح پایین و ضعیف نشان بدهد. پس باید برای خاص دیده شدن جو محیط رنگ هایی که از لحاظ ترکیبی با هم ترکیبی مکمل یا متضاد دارند یا می توانید از تونالیته هایی گرم یا سرد بر اساس رنگ سازمانی خود کمک شایانی بگیرید. به عنوان مثال رنگ های پرطرفدارمبلمان اداری میان اکثر مشتریان ما  سفید و سیاه ، سفید و خاکستری ، سفید و قهوه ای ، آبی و قهوه ای ، سبز و قهوه ایی ... هستند.

قیمت

اکثر افراد با دیدن قیمت های پایین و ظاهری جذاب دچار شک و تردید در خرید می شوند این اتفاق زمانی میافتند که خریداران با بودجه بسیار کم برای خرید مبلمان اداری به فروشگاه ها مراجعه می کنند غافل از اینکه همین مبلمان اداری زیبا با قیمت پایین در طولانی مدت برایشان دو برابر هزینه خواهد داشت. مبلمان ارزان قیمت و بی کیفیت در مدت استفاده دچار مشکلاتی از قبیل: تعمیرات، تعویض رویه، از بین رفتن رنگ و... خواهد داشت بنا به این دلیل هزینه ایی بسیار بالا برای شما به جای خواهد گذاشت.

افرادی که به مجموعه آریا چیله مراجعه می کنند همه یک بار این تجربه تلخ را داشته و مجبور به تعویض مبلمان و صندلی کارمندی کارکنان خود شده اند؛ آریاچیله یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان اداری و میز مدیریت محصولات خود را همراه با گارانتی قبل و از پس از فروش و متناسب با نیاز و طرح مورد نظر و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب برای شما عزیزان عرضه می دارد.

پس حتما به یاد داشته باشید بهتر است قبل از خرید صندلی کارمندی حتما به نیاز کارکنان و مدت زمان کارشان بسیار دقت کنید و به دنبال صندلی اداری باشید که هم از نظر کیفیت عالی باشد و هم از لحاظ طراحی ارگونومی و استاندارد باشد.

کیفیت

خرید مبلمان و میز اداری یک نوع سرمایه گذاری سود آور برای کارفرمایان به حساب می آید. منظور از سرمایه گذاری به این معناست که خرید مبلمان اداری و میز مدیریت که از کیفیت بالایی به همراه زیبایی برخوردار است می تواند در رتبه بندی جایگاه اجتماعی و کاری، شما نسبت به رقبایتان بسیار متمایز کند . همچنین در راندمان کاری کارکنان شما تاثیر مستقیمی دارد که این نکته هم در جایگاه کاری شما بسیار ارتباط مستقیمی دارد.

پس بهتر است مبلمانی خریداری کنید با نیاز کارکنان و طراحی استاندارد تولید شده باشد. صندلی های کارشناسی یا کارمندی را انتخاب کنید که علاوه بر آپشن های متنوع همانند:

 اهرم تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم ارتفاع نشیمنگاه و تکیه گاه بتواند زمان خرابی قطعه به راحتی آن را تعویض کرد. پس بهتر است قبل از خرید مبلمان اداری ابتدا نیازهای محیط خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهتر درخرید و انتخاب مبلمان اداری تصمیم گیری کنید.

همچنین شما می توانید در صورت  بروز هرگونه سوال همین حالا با کارشناسان مجموعه آریاچیله تماس بگیرید تا آنها شما را به بهترین شکل ممکن در خرید مبلمان اداریتان راهنمایی کنند.