میز کار شما درباره تان چه می گوید؟

میز اداری شما در محیط کار یک حریم فوق العاده شخصی است و این جمله اصلا تعجب آور نیست زیرا شما بیشتر زمان خود را در محیط کار و پشت میز کارتان سپری می کنید.

به طور میانگین افراد حدود ۸ ساعت از وقت خود را در محیط کاری سپری می کنند. پس باید دقت کرد هنگام انتخاب و خرید میز اداری به استاندارد بودن بسیار دقت کنید.

انسان ها از هر جهتی فکر کنیم با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین انتخاب میز ها هم در مورد شخصیت کاربرشان چیز هایی می گویند و نشان می دهد این میز برای چه شخصیتی انتخاب و خریداری شده است.

 در این قسمت ما شما را باچند نمونه از میزهایی که در هر محیطی خیلی جلب توجه می کنند و به چشم می آیند را به شما معرفی می کنیم تا زمانی که صحبت از میز کار می شود بهتر آن ها را بشناسید.

میز شلوغ


حتما شما هم یکی از این افراد در محیط کارتان وجود دارد که هر روز میز کارش شلوغ و نا مرتب است. نکته جالب اینجاست که اکثر مدارکی که به این فرد محول شده و پیدا نمی شود با کمی گشتن روی میزحتما  آن مدارک را خواهید یافت. 

روانشانسان می گویند افرادی که اطراف خود را بیش از حد شلوغ می کنند افرادی برون گرا هستند همچنین نسبت به سایر افراد می توانند خلاق تر هم باشند اما چیزی که برای کارفرما مهم است خروجی کار کارمندانش می باشد، اما از آنجا که میز این افراد زیاد از حد شلوغ است نتیجه آن خروجی ضعیفی در برخواهد داشت.


میز مرتب

از میز شلوغ که بگذریم و طرف دیگر سکه را ببینیم، رویی مرتب و خلوت دارد. افرادی هستند که برای کار کردن نیازمند یک میز کار خلوت و مرتب هستند تا بتواند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند شما روی میز این افراد چیزی جز یک دفترچه یادداشت یک ماوس، صفحه کلید ومانیتور چیز دیگری پیدا نخواهید کرد.

 اگر بخواهیم بر اساس نظریه روانشناسان جلو برویم پس باید بگوییم این افراد از خلاقیت کمتری برخوردارند اما خروجی خوبی دارند که ممکن اسنت اصلا نظریه درستی نباشد و  در بعضی  مواقع استثنائاتی نیز وجود دارد. 

علاوه بر این از نظر کارکنان، کارمندانی که میزهای مرتبی دارند قابل اطمینان ترین افراد در دفتر هستند زیرا آنها همیشه کار خود را به موقع انجام می دهند.

میز تکنیکال

هر محیط کاری نیاز به یک فرد تکنیال دارد که با تکنولوژی و فن آوری سرو کار داشته باشد. جای جای میز این افراد با لوازم برقی و سیم احاطه شده است این میز هم کمی شلوغ به نظر می رسد اما این افردا جز آن دسته افرادی هستند که می توانند از عهده کار های محوله به خوبی بربیایند زیرا آنها دائم درحال آزمون و خطای کارهای پیچیده هستند. با این حال باازهم ممکن است از نظر کارفرما قابل قبول نباشد زیرا آنها می خواهند کارها در حداقل زمان انجام شود

میز شخصی

بعضی از افراد دوست دارند کمی سلیقه به خرج داده و در همه جا شخصیت خود را نمایان کنند این سلیقه شامل حال میز اداری آنان نیز می شود.

مثلا:

لیوان شخصی و مورد علاقه خود را می آورند روز بعد یک گیاه کوچک همراه با قاب عکس خانوادگی و... رفته رفته میز کارشان دقیقا تبدیل به یک مکان شخصی همانند اتاقشان می شود که این ‌وق و سلیقه هنری ممکن است زیاد خوشایند و از نصری بصری زیاد زیبا جلوه نکند.

سخن آخر...

مجموعه تولیدی آریا چیله یکی از برترین تولید گنندگان مبلمان و میز اداری با به کارگیری به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از با کیفیت ترین متریال می تواند شما را در انتخاب و خرید میز اداری مناسب راهنمایی کند .

برای خرید میز اداری شما می توانید همین حالا با مشاوران زبده مجموعه آریاچیله تماس گرفته و محصول خود را با خیال راحت همراه با گارانتی قبل و پس از فروش خریداری کنید.