ویژگی های بهترین صندلی کارمندی برای فضای کاری شما

صندلی کارتان را در نظر بگیرید. آیا این همان صندلی است که می تواند تمامی نیاز های شما را در تمام مدت ساعت کاری که در محیط کارتان پشت میز خود نشسته اید را برآورده کند؟ ( راحت و ارگونومیک است ). هنگامی که زمان طولانی را نشسته اید و مشغول به کار هستید احساس راحتی می کنید؟ 

اگر بنا به هر دلیلی پاسخ شما به هر یک از این سوالات منفی باشد باید بگوییم هر چه سریع تر باید صندلی خود را تعویض کنید زیرا به هیچ وجه استاندارد و ارگونومیک نیست.

برند های مختلفی از صندلی های اداری در بازار موجود است که فروشنده ها بلا استثناء روی همه برچسب ارگونومیک یا همان استاندارد بودن می زنند. صندلی فقط زمانی معنی ارگونومیک بودن را پیدا میکند که  اندازه آن کاملا متناسب با ابعاد بدن افراد باشد و بتواند پاسخگوی نیازمندی های فردی که قرار است طولانی مدت روی آن بنشید را بدهد.

چه گزینه ایی یک صندلی را خوب جلوه می دهد؟

موارد مهمی یک صندلی را استاندارد می سازد به همین دلیل سازمان بهداشت و ایمنی کانادا توصیه می کند هنگام انتخاب صندلی  دقت داشته باشید صندلی مورد نظر عواملی که در زیر به آن اشاره کرده ایم را  دارد یا خیر؟

  1. آیا ارتفاع صندلی قابل تنظیم است؟ آیا می توان آن رامتناسب با قد کارکنان تنظیم کرد؟
  2. آیا تکیه گاه قابل تنظیم دارد؟ آیا تکیه گاه به صورت عمودی تنظیم می شود؟
  3. آیا نشیمنگاه صندلی برای کارکنان شما مناسب است؟
  4. سازمان بهداشت و ایمنی کانادا توصیه می کند صندلی های انتخابی حتما پایه ایی ۵ ستاره داشته باشد تا ضمن حفظ بهتر تعادل از ایمنی بالاتری نیز برخوردار باشد.

         انتخاب صحیح

از آنجا که کارمندان اداری مدت زمان زیادی را صرف نشستن می کنند پس داشتن یک صندلی استاندارد یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایلی است که یک کارمند به آن نیاز دارد.

سازمان بهداشت و ایمنی کانادا توصیه می کند قبل از خرید صندلی این موارد مهم را در نظر داشته باشید و بعد انتخاب را خود برای .خرید قطعی کنید

  1. حتما در نظر داشته باشید که قد کارکنان شما به صورت تقریبی چند سانتی متر می باشد، زیرا ارتفاع یک صندلی استاندارد تقریبا یک چهارم قد کارکنان می باشد.
  2. هیچ صندلی از همه جهات نمی تواند کامل و عالی باشد
  3. هزینه تعمیر را حتما به خاطر داشته باشید و با تولید کننده یا فروشنده حتما در مورد این موارد صحبت کنید که اگر در مدت زمان استفاده بنا به هر دلیلی صندلی شما دچار آسیب شد آیا این خرابی شامل گارانتی می شود یا خیر؟ و اگر مشمول گارانتی نمی شود هزینه تعمیرات آن چقدر می باشد.


و در پایان... 

حتما اطمینان حاصل کنید این صندلی برای کاربر کاملا راحت و کاربردی باشد، البته برای یافتن چنین صندلی کارمندی یا مدیریت حتما قبل از خرید باید چندین صندلی را در ابتدا تست و با هم مقایسه کرد تا بتوان بهترین و کاربردی ترین صندلی را انتخاب کنید.

 مجموعه تولیدی آریا چیله یکی از برترین و معتبر ترین برند هایی است که در زمینه مبلمان و میز اداری مشغول به فعالیت می باشد شما می توانید برای خرید و سفارش صندلی کارمندی ارگونومیک به شعب آریا چیله مراجعه کرده و پس از انتخاب نهایی سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین در وب سایت ما ثبت و در موعد مقرر تحویل بگیرید.