میز های اداری استاندارد برای افراد کوتاه قد

همانطور که در مقاله های قبلی در مورد صندلی های استاندارد برای افراد قدکوتاه اندکی توضیح دادیم و اشاره کردیم که کدایم یک از صندلی ها برای  افرادکوتاه قد استاندارد است امروز قصد داریم میز های اداری استانداردی که برای این افراد مناسب استرا معرفی کنیم.ما لیستی از ۳ میز استاندارد را برای شما آماده کرده ایم که اگر به دنبال تجهیز محیط اداری خود هستید بهتر است برای افرادی که متوسط قدشان از حد استاندارد کمتر است از این میز ها استفاده شود.هدف ما از نوشتن این مقاله این است تا به شما بهترین و کارآمدترین محصولات اداری را معرفی کنیم.

اولین میزی که ما می خواهیم به شما معرفی کنیم :

بهترین میز ایستاده برای افرادی است که متوسط قدشان از اندازه ایی که در مقاله پیشین خود( بهترین صندلی های اداری استاندارد برای افراد کوتاه قد) اشاره کردیم کمتر است. این میز به دلیل طراحی فوق العاده ایی که دارد برای افرادی که کارشان با رایانه است بسیار می تواند کاربردی و مفید باشد.داشتن جایی برای گذاشتن صفحه کیبورد می تواند به این دسته افراد حتی موقع نشستن هم بسیار کمک کند.این میز ارگونومیک همچین قابلیت تنظیم صفحه مانتیور را دارد.این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا هنگام نشستن هم بتواند متناسب با نیازش صفحه را تنظیم کند.

دومین میز ایستاده

دلیل انتخاب ما برای این میز

این میز بگونه ایی طراحی شده که همزمان می توانید کیبورد را در دو قسمت همانطور که درتصویر مشاهد می کنید هم روی سطح میز و هم در جای تعبیه شده برای کیبورد قرار دهید. شما می توانید حتی زمانی که قصد نشستن دارید هم بدون هیچ مشکلی ابتدا ارتفاع و زاویه مورد نظر خودرا تنظیم کنید و بعد از آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

یکی از معایب این میز

به دلیل محوطه کوچکی که برای این میز طراحی شده امکان راحتی در کار کمی برای کاربر سخت است.