ویژگی های اصلی بهترین نوع میزمنشی

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب صحیح و استاندار میزمنشی بشتر آشنا کنیم تا هنگام انتخاب و خرید دچار مشکل نشده و بتوانید بهترین میز منشی را خریداری کنید.

همراه ما باشید...

میز اداری 

ارتفاع صحیح:

ارتفاع میز منشی شما باید مطابق با ارتفاع آرنج شما تنظیم شود به گونه ایی که هنگام نشستن ران ها روی صندلی کاملا موازی باهم و کف پاهایتان کاملا صاف روی زمین قرار بگیرد.

ارتفاع یک میز معمولی  و استاندارد چیزی حدود ۷۵ الی ۸۰ سانتی متر از سطح زمین بالاارتفاع دارد.

برای اینکه به خوبی درک کنید چه میز منشی متناسب شماست یک آزمایش ساده انجام دهید تا کاملا از میز انتخابی اطمینان کامل حاصل کنید.

ابتدا روی صندلی بنشینید، آرنج را کنار پهلو قرار داده و ارتفاع صندلی اداری خود را جوری تنظیم کنید تا پاهایتان کاملا روی زمین کاملا قرار بگیرد.

از فردی بخواهید تا فاصله عمودی از کف زمین تا آرنج های شما را انداره گیری کند. این اندازه که استاندار آن را در ابتدا مقاله هم اشاره کردیم چیزی حدود ۷۵ الی ۸۰ سانتی متر است .اگر ارتفاع میز منشی انتخابی شما همین اعداد یا نزدیک به این اعداد بود یعنی انتخاب درستی انجام داده و این میز منشی ایده آلی است اما اگر در این ارتفاع نبود بهتر است آن را تعویض کنید.

کشو :

از انتخاب میزی که در داخل و یا روبه روی پاها کشو تعبیه شده جدا خودداری کنید. زیرا حرکت و نشستن را برای کارمندان شما بسیار سخت می کند. از آن مهم تر قرار داشتن کشو در جایی که قرار است بنشینید اصلا استاندار و صحیح نیست و موجب بروز مشکلات در نواحی زانو ور ران ها به مرور زمان خواهد شد.

لبه :

 اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که بیشتر کارتان با کامپیوتر انجام میشود توصیه اکید ما به شما این است که برای جلوگیری ازفشار به مچ دست و ساعد هنگام تایپ کردن حتما لبه جلوی میزتان صاف و گرد باشد واز انتخاب میز هایی با لبه های تیز خود داری کنید.