چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

برای ساخت میزمدیریت از متریال های متفاوتی استفاده می شود اما برای ساخت میزمدیریت چوبی بیشتر از چوب های گردو، افرا، بلوط و...بدلیل استقامت و کیفیت بالا استفاده می شود. چوب های زیادی در طبیعت موجود است که هر کدام به اساس درجه سختی و کیفیت طرفداران خاص بخود را دارد. در بخش های زیر چند نوع از متداول ترین چوب ها را که برای ساخت میزاداری مخصوصا میز مدیریت مورداستفاده قرار میگیرد.

چوب هایی با بافت نرم

این چوب ها اصولا رنگی مایل به قرمز دارند و از درختانی سوزنی برگ همچون صنوبر و کاج به دست می آیند. چوب این درختان نسبت به دیگر چوب ها گرانتر است و مقاومت و کیفیتی بسیار کمتری دارند.

دانستنی مرتبط: عوامل تاثیرگذار در قیمت میزمدیریت

چوب سرو

یکی از رایج ترین چوب هایی که برای ساخت میز مورد استفاده قرار می گیرید چوب سرو است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم رنگ این چوب قهوه ایی مایل به قرمز است وبافت نسبتا خوبی برای پروژه های خارجی همانند چوبی کردن نمای ساختمان (ترموود) دارد. به دلیل قیمت مناسب اکثر افراد به دنبال این چوب هم برای تجهیز محیط های اداری و هم برای تجهیز خانه می روند.

چوب صنوبر

این چوب همانند سرو رنگ قوه ایی متمایل به قرمز دارد. بافت و قیمت مناسب این چوب باعث شده تا اکثر افراد برای ساخت مبلمان به این چوب روی بیاورند.

چوب کاج

چوب درخت کاج درانواع مختلفی و برای ساخت میز، مبلمان و صندلی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل بافت نرمی که این چوب دارد بسیار مناسب برای ساخت انواع میز و مبلمان کلاسیک و منبت است.

چوب قرمز

همانطور که از نام این چوب پیداست رنگ قهوه ایی مایل به قرمز دارد؛ به دلیل مقاومت بالایی که همانند چوب سرو دارد یکی ازبهترین گزینه ها برای استفاده در فضا های آزاد همانند ترموود یا نیمست برای روف گاردن می باشد.

دانستنی مرتبط : میز کار شما درباره تان چه می گوید؟

چوب هایی با بافت سخت

اکثر نجاران ترجیه می دهند با چوب هایی که بافت سخت دارند کار کنند این چوب ها به دلیل بافت خاص، رنگ باعث جذب شدن اکثر تولیدکنندگان مبلمان  هم شده و آنان را نیز همانند نجاران به سمت خود کشانده.

گیلاس

یکی از پرطرفدار ترین چوب هایی است که هم به دلیل بافت زیبایش و هم رنگ جذاب طرفداران بسیار زیادی دارد. چوب گیلاس جز دسته بندی چوب های سخت می باشد و یکی از بهترین چوب ها برای ساخت میز و صندلی مدیریت است. مقاومت و کیفیت این چوب بسیار بالا است و به همین دلیل قیمت چوب گیلاس کمی بالاتر از چوب های دیگر است.

ساج

چوب ساج یکی از مقاوم ترین و کمیاب ترین چوب در بین چوب های سخت است همچنین این چوب برای استفاده در فضاهای باز بسیار مناسب است. رنگ چوب صنوبر سفید همراه با رگه های قهوه ایی است بدلیل رنگ و کیفیت نامناسبش زیاد در ساخت میز و مبلمان اداری از این چوب استفاده نمی کنند.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی مجموعه چیله همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش مجموعه آریاچیله شما را برای خریدی لذت بخش بدون واسطه و با گارانتی شما را راهنمایی کنند.