نحوه چیدمان مبلمان اداری

اگر شما هم جز افرادی هستید که چیدمان فضای کاریتان بسیار اهمیت دارد باید حتما درچیدمان مبلمان اداری خود بسیار دقت کنید زیرا مبلمان اداری در فضای کاری شما یکی از ارکان اصلی به شمار می رود ومی تواندنقش بسزایی در جذب افراد به سمت شما را داشته باشد. پس حتما در نظر داشته باشید نه تنها چیدمان مبلمان اداری بر زیبا سازی فضای شما دخیل و بسیار اهمیت دارد بلکه نوع مبلمان اداری که انتخاب می کنید هم بسیار حائز اهمین است.

سعی کنید قبل از چیدمان فضای کاریتان ابتدا برنامه ریزی کنید که این دکوراسیون را برای چه فضایی قرار است پیاده سازی کنید؟!
به عنوان مثال:

اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس حتی ممکن است برای اتاق انتظار باشد؛ این برنامه ریزی به شما کمک می کند تا شما بهتر بتوانید رتبه کاری خود را ارتقاء دهید و بسیار خاص و متفاوت نسبت به سایر رقبای خود جلوه کنید. ما در این قسمت قصد داریم تا به شما چند نکته در مورد نحوه چیدمان مبلمان اداری را بگوییم.

ابتدا قبل ازهر کاری باید محیط مد نظر خود را کاملا دقیق اندازه گیری کنید؛ بعد از اینکه ابعاد محیط را به دست آوردید می توانید برنامه ریزی های مقدماتی برای نحوه چیدمان و چگونگی قرار گرفتن مبلمان اداری خود را پیاده سازی کنید. 

پیشنهاد طراحان داخلی  مجموعه ما ( آریاچیله ) به اکثر افرادی که نیاز به مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون اداری دارند این است که ابتدا قبل از هر کاری میز کاری خود را در محل مد نظرشان قرار دهند. 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از رایانه استفاده می کنید بهتر است میزی انتخاب کنید که ماژول های ( VSP ) رومیزی در آن بکار برده شده باشد اینکار باعث می شود تا همزمان تمامی وسایلی که نیاز به برق دارند به راحتی و بدون هیچ بی نظمی در زمان نیاز به برق متصل شوند. 

نکته مهم دیگر این است که سعی کنید میز خود را تا حد .امکان نزدیک به پنجره قرار دهید این کار باعث گردش انرژی در محیط کار شما خواهد شد و همین امر سبب می شود تا راندمان کاری بهتری هم داشته باشید

ممکن است کار شما به گونه ایی باشد که نیاز به داشتن کتابخانه یا حتی فایل اداری هم باشید پس سعی کن در انتخاب کتابخانه و فایل اداری دقت کنید تا هم از لحاظ بصری زیبا و با سبک اتاق شما هم خوانی داشته و هم کاربردی باشد تا بتوانید به راحتی مدارک خود را در آن جای دهید. هنگام چیدمان این نکته را در نظر بگیرید که کتابخانه و فایل اداری حتما باید نزدیک به میز شما باشد تا خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال:

می توانید کتابخانه را پشت سر خود قرار دهید و فایل اداری را زیر میزاداریتان مخفی کنبد تا هم فضای کمتری را اشغال کند و هم خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید.

حالا نوبت به آخرین و مهم ترین مرحله یعنی چیدمان مبلمان اداری می رسد

سعی کنید یک نیم ست اداری کلاسیک یا مدرن بسته به سبک میز کاریتان در جلوی میز اداری خود قرار دهید تا هنگامی که فردی را به دفتر خود دعوت می کنید، ( همچون میز کنفرانس که مخصوص برگزاری جلسات کاری است ) بتوانید رو در روی هم نشسته تا با ایجاد جو کار صمیمی، بهترین بازدهی را از آن جلسه داشته باشید.