وجود میز کنفرانس بسیار ضروری و الزامی می باشد و شما می توانید بسته به میل و پسند خود آن را در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی که تولید می شوند انتخاب و خرید نمایید. هم چنین شما می توانید برای خرید آن به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید. که آسان ترین روش می باشد. و افراد بسیاری از این طریق اقدام می کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید میز کنفرانس

مبلمان اداری از تأثیرگذارترین آیتم‌های موجود در یک فضای کاری هستند. تأثیرات این وسایل تا حدی زیاد است که استفاده نادرست و غیر استاندارد از آن‌ها می‌تواند موجب پایین رفتن راندمان کاری کارمندان شده و یا باعث عدم جذب مخاطبان و مشتریان مورد نظر کارفرما شود.

ادامه مطلب

تاثیر اهمیت مبلمان اداری در بهتر شدن فضای کاری

مبلمان کلاسیک اداری یکی از سبک های مبلمان است که به طور قطع می توان گفت هیچ وقت از چرخه مد خارج نشده و نخواهد شد زیرا این سبک در نوع خود بسیار متفاوت و منحصر بفرد است.

ادامه مطلب

مبلمان کلاسیک اداری

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ماهیت کلی اتاق کنفرانس، میز و صندلی کنفرانس و بهترین متریال آن آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی و اشتباه نشوید. پس با ما همراه باشید...

ادامه مطلب

میز و صندلی کنفرانس

۳ دلیل مهم برای استفاده از مبلمان لوکس اداری

5نکته بسیار مهم در انتخاب صندلی کارمندی

۴ نکته بسیار مهم در هنگام خرید میز کنفرانس

نظافت و تمیز کردن درست انواع مبلمان اداری

آیا شما قصد خرید مبلمان اداری ارزان قیمت را دارید؟ ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مبلمان اداری ارزان قیمت را با کیفیت عالی خریداری کنید.

ادامه مطلب

۵ راه برای خرید مبلمان اداری ارزان

پارتیشن اداری آگوستیک چیست؟

پارتیشن اداری یک جایگزین بسیار عالی بجای دیوار است، زیرا هم به راحتی نصب و قابل گسترش است و هم قیمت به صرفه تری نسبت به دیوار دائمی دارد.

ادامه مطلب

انواع پارتیشن اداری و مزایای آن

بهترین کار قبل از خرید مبلمان اداری انتخاب رنگ آن است، برای اینکار باید با روانشناسی رنگ ها آشنا باشید تا بتوانید از این طریق تاثیرات مثبت را هم در خود و هم در کارتان به وضوح ببینید

ادامه مطلب

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری

آمار فزاینده ای در مورد آسیب دیدگی در کار و گزارش های فراوانی در مورد کاهش شدید سلامتی کارکنان و انرژی در محل کار وجود دارد.شما به عنوان یک کارفرما می توانید از بروز این مشکل در میان کارمندان خود جلوگیری کنید.

ادامه مطلب

مزایای استفاده از مبلمان ارگونومیک

ارتفاع میز شما باید مطابق با ارتفاع آرنج شما تنظیم شود. به گونه ایی که هنگام نشستن ران ها روی صندلی کاملا موازی باهم و کف پاهایتان کاملا صاف قرار بگیرد.

ادامه مطلب

ویژگی های اصلی بهترین نوع میزمنشی

تفاوت مبلمان مهمان و مبلمان اداری در چیست

همه کارمندان تقریبا ۸ ساعت از روز خود را در محیط کارشان سپری می کنند و نیاز شدید به میز و صندلی با طراحی ارگونومیک دارند تا بتوانند بهترین بازده را درکارخود داشته باشند.

ادامه مطلب

بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟

بیشتر افراد به دنبال راحتی در میز اداری هستند تا استاندار و ارگونومیک بودن آن و اصلا فرقی نمی کند میز مد نظرشان مدیریتی باشد یا میز کارمندی

ادامه مطلب

ارتفاع صحیح میز اداری

نکاتی که هنگام خرید مبلمان اداری باید درنظر بگیرید

در خرید پارتیشن اداری چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

31. نیم ست اداری یکی از آن دسته مبلمان اداری است که می تواند یک محیط کار به فضایی خاص و چشمگیر تبدیل کند همچنین استفاده از آن در اتاق پذیرایی، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس حتی در لابی هم فضا را بسیار زیبا تر جلوه می دهد.

ادامه مطلب

چرا استفاده از مبلمان نیم ست اداری در فضای کار شما مهم است؟

اکثر کارکنان بیشتر وقت خود را پشت میز صرف انجام کارهای روزانه ایی که به آن ها محول شده است می کنند. این مدت زمان طولانی عوارضی هم برای آن ها در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب

ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک

مزایا و معایب مبلمان اداری چیست؟

ما قصد داریم تا شما را در انتخاب بهتر میز وصندلی اداری راهنمایی کنیم تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوید و بتوانید بهترین را انتخاب را داشته باشید زیرا میز و صندلی یکی از آن دسته لوازمی هستند که ممکن است با فاصله زمانی طولانی تعویض شود پس بهتر است در انتخاب آن بیشتر دقت کرد.

ادامه مطلب

چگونه می توان میز و صندلی اداری مناسب را انتخاب کرد؟

میزهای اداری دارای سبکها و ویژگیهای بسیار متنوع و متناسب با هر نوع محیط اداری طراحی و تولید شده اند.در راهنمای زیر به انواع مختلف میز اداری و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد تا به شما درعملکرد و سازمان دهی هر چه بهتر فضای کاریتان کمک کرده باشیم.

ادامه مطلب

انواع میز اداری و راهنمای انتخاب میز اداری مناسب

مهندسی ارگونومی زمانی معنا پیدا می کند که به جای اینکه انسان ها خود را با ابزار و وسایل اطرافشان وقف بدهند، با استفاده از این علم وسایل و تجهیزات را به گونه ایی طراحی و تولید کنند که دراختیار آنها مطابق خواسته ومتخص به خودش باشد.

ادامه مطلب

تاثیر صندلی مناسب کارمندی در افزایش بازدهی کارمندان

۵ المان بسیار مهم اداری برای فضاهای کوچک

اتاق کنفرانس یکی از مهم ترین بخش های یک محیط کاری است و صندلی کنفرانس یکی از مهم ترین صندلی های اتاق کنفرانس به حساب می آید که در هر محیط کاری باید حتما همراه با میز کنفرانس دیده شود

ادامه مطلب

صندلی استاندارد کنفرانس چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه چیدمان مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

میز های مدیریت امروزه دیگرشبیه به میزهای مدیریت چندین سال قبل نیستند؛ امروزه بیشتر شاهد میزها مدیریتی با شکل L هستیم، اکثر افراد به دنبال میز های چوبی یا همان کلاسیک یا مدرن با متریال هایگلاس لترون هستند.

ادامه مطلب

عوامل تاثیر گذار در قیمت میز مدیریت

انتخاب یک صندلی اداری مناسب و البته استاندارد چندان کار آسانی نیست اگرچه ممکن است با دیدن انواع مختلفی از صندلی های اداری با طرح ها و رنگ های متنوع فکر کنید تصمیم گیری آسان است اما هنگام انتخاب و خرید باز دچار مشکل خواهید شد. اما با دانستن این چند نکته مهم هنگام خرید دیگر دچار شک و تردید نخواهید شد

ادامه مطلب

راهنمای انتخاب یک صندلی اداری مناسب

برای تمیز کردن مبلمان اداری شما فقط با رعایت ۳ نکته ایی که ما در این دانستی برای شما آماده کرده ایم می توانید خیلی راحت و بدون نگرانی و سوالی مبلمان اداری خود را به صحیح ترین روش تمیز کنید.

ادامه مطلب

مبلمان اداری را به چه شکل تمیز کنیم ؟

خرید مبلمان اداری کار چندان آسانی نیست حتی اگر برای یک بار هم به فروشگاه های مبلمان اداری رفته باشید با دیدن انبوه ی از مدل ها و رنگ ها حتما دچار شک و سردرگمی هنگام خرید شده اید. اما حتما باید قبل از خرید نکات مهمی را بدانید که هنگام خرید از این اشتباهات رایج جلوگیری شود.

ادامه مطلب

اشتباهاتی که نباید هنگام خرید مبلمان اداری مرتکب شوید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در محل کار تان سپری می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دانستی را مطالعه کرده تا با درک بهتری از مبلمان استاندار اداری بهتر آشنا شوید.

ادامه مطلب

مبلمان اداری مناسب چه ویژگی های دارد؟

در این مقاله ما نگاهی به این موضوع خواهیم داشت که مهندسی ارگونومیک چگونه می تواند تاثیرمستقیمی در بهره وری هرچه بهتر در کار شما داشته باشد. همراه ما باشید تا با بررسی چند نکته بسیار ساده شما را با مبلمان، صندلی و میز اداری استاندارد بهتر آشنا کنیم.

ادامه مطلب

چگونه مبلمان اداری مناسب می تواند بهره وری را افزایش دهد؟

آیا می خواهید بهترین صندلی ارگونومیک اداری را برای محیط کاری خود خریداری کنید؟ هر صندلی اداری که در فروشگاه ها با نام صندلی ارگونومیک فروخته می شود حتما از اصول ارگونومیک در تولیدش استفاده نشده، این دانستی به شما کمک می کند تا در خرید صندلی اداری ارگونومیک دقت بهتر و انتخابی صحیح تر داشته باشید.

ادامه مطلب

استفاده از صندلی اداری ارگونومیک

پیدا کردن یک صندلی مناسب و همچنین ارگونومیک برای افرادی که اضافه وزن زیادی دارند کار چندان آسانی نیست زیرا صندلی ضمن حفظ وزن باید فضایی را در اختیار کاربر قرار دهد تا هنگام نشستن و برخواستن با مشکل مواجه نشود به همین دلیل ما می خواهیم چند نوع از بهترین صندلی های اداری برای این افراد را برای شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب

صندلی های اداری مناسب برای افراد چاق چه ویژگی هایی دارند؟

میز اداری شما در محیط کار یک حریم فوق العاده شخصی است و این جمله اصلا تعجب آور نیست زیرا شما بیشتر زمان خود را در محیط کار و پشت میز کارتان سپری می کنید.

ادامه مطلب

میز کار شما درباره تان چه می گوید؟

صندلی کارتان را در نظر بگیرید. آیا این همان صندلی است که می تواند تمامی نیاز های شما را در تمام مدت ساعت کاری که در محیط کارتان پشت میز خود نشسته اید را برآورده کند؟ هنگامی که زمان طولانی را نشسته اید و مشغول به کار هستید احساس راحتی می کنید؟

ادامه مطلب

ویژگی های بهترین صندلی کارمندی برای فضای کاری شما

بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از صندلی اداری استاندارد از صندلی و مبلمان اداری معمولی و غیر استاندارد استفاده می کنند. دلیل خرید این نوع مبلمان هم چیزی نیست جز هزینه ی بسیار بالای آن.

ادامه مطلب

معایب و مزایای صندلی استاندارد و غیر استاندارد

صندلی های ارگونومیک معمولاً از صندلی های غیر ارگونومیک بسیار کارآمد و راحت تر هستند و همچنین می تواند تا حد بسیاری از آسیب ها و عوارض زیاد نشستن جلوگیری کند. یک صندلی استاندارد می تواند با بدن شما خود را کاملا تطبیق دهد اما یک صندلی غیر استاندارد نمی تواند متناسب با نیاز شما تنظیم شود و ضمنا هیچ راحتی هنگام نشستن با آن نخواهید داشت.

ادامه مطلب

آسیب ها و عوارض استفاده از صندلی اداری غیر استاندارد

گزینه های مختلف و زیادی برای انتخاب یک میز کنفرانس وجود دارد، اما ما فکر می کنیم بهتر است هر کاری ابتدا کمی برایتان درمورد چند سبک رایج و محبوب میز کنفرانس توضیح دهیم تا درک بهتری از سبک ها برای نیاز خود پیدا کنید.

ادامه مطلب

ویژگی های ساختاری مناسب ترین میز کنفرانس

میز های مدیریت می توانند در ابعاد، رنگ و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند اگر شما در جست و جوی میز مدیریت برای تجهیز محیط کارتان هستید همراه ما باشید تا شمارا با چند نوع از بهترین و محبوب ترین چوب هایی برای ساخت میز مدیریت مناسب می باشد آشنا کنیم.

ادامه مطلب

انواع چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

برای دریافت پاسخ اینکه کدام چوب مناسب ساخت مبلمان چوبی است باید بگوییم که شما ابتدا باید کمی با انواع چوب ها آشنا باشید، اما یکی از آسان ترین راه های تشخیص چوب مورد استفاده در مبلمان چوبی سختی آن است.

ادامه مطلب

چه نوع چوبی برای ساخت مبلمان کلاسیک مناسب است؟

شما با انتخاب و چیدمان درست می توانید میزان بهره وری مجموعه خود را نه تنها از نو، بلکه بیشتر و بهتر از قبل به رشدی چشمگیر برسانید. به همین دلیل است که تقریبا تمامی فضاهای اداری سراسر دنیا با تغییر مبلمان قدیمی و جایگزین کردن آن با مبلمان اداری مدرن فضایی چشمگیر و لوکس برای قسمت های مختلف مجموعه اداری خود مهیا می کنید.

ادامه مطلب

تاثیرات انتخاب مبلمان اداری مدرن در محیط کاری

با طولانی شدن مدت کاری کارمندان رفته رفته آن ها احساس خستگی و درد عضلانی را احساس می کنند. این احساس خستگی فقط و فقط برای خرید نادرست شما بوده زیرا صندلی های استاندارد به هیچ وجه در فرد احساس خستگی و درد عضلانی را تشدید نمی کند بلکه با طراحی صحیح سعی در بهبود وضعیت جسمانی آنان دارد.

ادامه مطلب

اهمیت انتخاب صندلی کارمندی مناسب برای کارمندان

طی چند سال اخیر ماهیت میز های اداری کمی تغییر کرده و دیگر فقط به محیط های کاری مختوم نمی شود همچنین عواملی زیادی همانند مواد و متریال، رنگ، اندازه و... در تعیین رنج قیمت یک میز اداری دخیل می باشد.

ادامه مطلب

راهنمای قیمت میز های اداری

دو عاملی که باید خریداران مبلمان به آن بسیار توجه کنند فرم و عملکرد استاندارد است. مبلمان مد نظر شما در هر فضایی مثل:هتل، رستوران، کافه، باشگاه، دفاتر اداری و...باید کاربردی و بادوام باشد همچنین از نظر زیبایی شناسی هم باید مطابق با طراحی داخلی و مضمون فضای مد نظر کاربران باشد.

ادامه مطلب

۵ نوع از بهترین متریال های بکار رفته در مبلمان

مبلمان چرمی، حس لوکس بودن و زیبایی را در محیط ها دو چندان می کند اما برای حفظ ظاهر و کیفیت شما باید مراقبت های خاص آن را اصولی انجام دهید. مراقبت های این نوع متریال بسیار آسان است اما شما نمی توانید همانگونه که مبلمان پارچه ایی خود را تمیز می کنید با چرم هم به همین منوال پیش بروید.

ادامه مطلب

نحوه تمیز کردن مبلمان چرم

مزایا و معایب محیط کار نسبت به دفترخانگی چیست؟

زیبایی و الهام بخش بودن محیط کاری بیش از آنچه شما فکرمی کنید می تواند روی بهره وری و رضایت کارکنانتان تاثیربگذارد. ما در این دانستنی به شما نحوه ایجاد فضای کاری الهام بخش که باعث حفظ وتقویت روحیه کارکنان خواهد شد را توضیح خواهیم داد.

ادامه مطلب

۴ نکته مهم برای خلق یک محیط اداری الهام بخش

اکثر شرکت های معتبر و مطرح برای کارکنان خود محیطی با نام اتاق انتظار ( استراحت ) طراحی و آماده کرده اند و این فضا را دراختیار کارکنان خود قرار داده اند تا در زمان نیاز و برای رفع خستگی و استرس ناشی از کار سنگین به این محیط رفته تا بتوانند کمی افکار خود برای ادامه کار متمرکز کنند.

ادامه مطلب

نحوه ایجاد یک محیط کار بدون استرس

بیشتر صندلی های اداری از یبیشتر صندلی های اداری از یک فریم با ارتفاع استاندارد طراحی و تولید شده اند. صندلی هایی که مخصوص افراد کوتاه قد یا بلند قد طراحی و تولید شده اند از تمامی جوانب همانند: ارتفاع، عمق و عرض کاملا بررسی و تولید می شوند.ک فریم با ارتفاع استاندارد طراحی و تولید شده اند. صندلی هایی که مخصوص افراد کوتاه قد یا بلند قد طراحی و تولید شده اند از تمامی جوانب همانند: ارتفاع، عمق و عرض کاملا بررسی و مختص افراد تولید می شوند.

ادامه مطلب

بهترین صندلی های اداری استاندارد برای افراد کوتاه قد

ما لیستی از ۳ میز استاندارد را برای شما آماده کرده ایم که اگر به دنبال تجهیز محیط اداری خود هستید بهتر است برای افرادی که متوسط قدشان از حد استاندارد کمتر است از این میز ها استفاده شود.

ادامه مطلب

میز های اداری استاندارد برای افراد کوتاه قد

آیا شما قصد نوسازی محیط اداری یا منزل خود را دارید اما بین دو گزینه ، پارکت و لمینیت هنوز شک دارید که کدام یک می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؟ممکن است فکر کنید کفپوش از اهمیت خاصی برخوردار نیست و فقط بخش کوچکی از دکوراسیون شما را تشکیل می دهد اما باید بگوییم بدون کفپوش مناسب عملا دکوراسیون محیط شما خود را به خوبی نمایش نمی دهند.

ادامه مطلب

تفاوت بین پارکت و لمینت چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های مدرن شما می توانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در زمینه دکوراسیون داخلی هم برای محیط کاری و دیگر فضاهای مد نظرتان داشته باشید.

ادامه مطلب

دلایل محبوبیت دیوارپوش های پی وی سی

همه آنچیزی که در انتخاب مبلمان اداری باید بدانیم

ممکن است شما به فکر تغییر دکوراسیون ونوسازی محیط کار یا حتی منزل خود باشید. پس باید برای این تحول عظیم ابتدا بهتر است از سقف محیط مد نظرتان این کار را شروع کنید. بهترین متریال برای خلق یک محیط می تواند سقف های کاذب باشد

ادامه مطلب

استفاده از سقف های کاذب پی وی سی برای سقف محیط کار

آیا می خواهید میز اداری خود را تغییر دهید؟ یا قصد تجهیز مجدد محیط کار خود را دارید؟ شما با تغییر میز اداری خود می توانید میزی با اندازه، رنگ و ابعاد مورد نظر خود را با توجه به نیازتان سفارش دهید.

ادامه مطلب

ابعاد میز های اداری

مزایا و معایب مواد به کار رفته در مبلمان اداری

ما امروز قصد داریم تا درمورد دیوارپوش های سه بعدی برای شما کمی توضیح دهیم تا در هنگام خرید این پنل ها با اطمینان کامل محصول مد نظر خود را خریداری کنید. قبل از شروع بد نیست تا شما را با انواع این دیوارپوش ها از نظر مواد ومتریال کمی آشنا کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید چه متریالی بیشتر نزدیک به هم بودجه و هم طرح مد نظر شماست.

ادامه مطلب

راهنمای خرید انواع دیوار پوش های پی وی سی

ما قصد داریم تا شما را با ۶ نکته مهم در طراحی فضای کاریتان کمک کنیم تا بتوانید بهره وری کارتان را افزایش دهید. خوشبختانه راه حل هایی برای افزایش سطح بهره وری در کسب کار به وسیله نحوه چیدمان در محیط کار وجود دارد که با عمل کردن به این نکات شما محل کار رابرای کارکنان خود تبدیل به فضایی برای پیشرفت خواهید کرد.

ادامه مطلب

اتاق کار خود را چگونه طراحی کنیم؟

طبق تحقیقات به عمل آمده چند عامل باعث عدم بهره وری در محیط کاری می شود و یکی از مهم ترین عواملی که باعث خنثی شدن انرژی و سرکوب خلاقیت است نامناسب بودن جو محیط کار است. پس شما باید درخلق محیط کار زیبا وجذاب تمام تلاش خود را کرده تا بتوانید همه جوره نیازهای کارکنان خود را برای بهره وری هر چه بهتر انجام دهید.

ادامه مطلب

کارهایی برای ایجاد یک محیط کار پویا و مثبت

برای ساخت میزمدیریت از متریال های متفاوتی استفاده می شود اما برای ساخت میزمدیریت چوبی بیشتر از چوب های گردو، افرا، بلوط و...بدلیل استقامت و کیفیت بالا استفاده می شود.

ادامه مطلب

چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

انرژی که در بدن هنگام نشستن استفاده می کنید نسبت به هنگامی که راه می رود و یا ایستاده اید بسیار کمتر است. طبق تحقیقات به عمل آمده نشستن های طولانی مدت باعث بروز بیماری های بسیاری می گردد.

ادامه مطلب

نشستن های طولانی مدت چه عوارضی دارد؟!

موارد زیادی برای تعیین قیمت یک صندلی اداری وجود دارد اما اگر به دنبال بهبود و افزایش روند کاری کارکنان یا حتی خودتان هستید بهتر است به جای خرید یک صندلی ارزان قیمت و غیر استاندارد کمی روی صندلی های اداری استاندارد فکر کنید.

ادامه مطلب

چرا صندلی های اداری گران هستند؟

ممکن است شما به دنبال تجهیز محیط کار باشید و یا حتی بخواهید تغییر دکوراسیون در محیط خود را تغییر دهید؛ بنابراین باید نیمستی برای فضای خود انتخاب کنید که متناسب با فضا و دیزاین شما باشد. شما برای انتخاب مبلمان اداری هم می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه مبلمان همانند آریاچیله مراجعه کنید و یا حتی به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه های آنلاین طیف وسیعی از این نیمست های اداری کلاسیک و یا مدرن را مشاهده و با توجه به نیازتان انتخاب و خریداری کنید.

ادامه مطلب

نحوه صحیح انتخاب مبلمان اداری ( نیمست)

یکی از گزینه های جذاب و خیره کننده این روز ها در اکثر ساختمان ها جز ارکان اصلی به شمار می آید سقف کاذب است. یک سقف کاذب زیبا با طراحی چشمگیر قطعا به زیبایی فضا کمک شایانی خواهد کرد.

ادامه مطلب

سقف کاذب خانه را چگونه تمیز کنیم؟

مبلمان اداری یکی از مهم ترین موارد در طراحی دکوراسیون یک اداره است. شما با داشتن یک مبلمان اداری خوب می توانید علاوه بر اینکه باعث راحتی و آسایش کارکنانتان شوید چیدمانی متفاوت و چشم نواز را در محیط کاری تان اجرا نمایید

ادامه مطلب

نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری