راهنمای خرید انواع دیوار پوش های پی وی سی

ما امروز قصد داریم تا درمورد دیوارپوش های سه بعدی برای شما کمی توضیح دهیم تا در هنگام خرید این پنل ها با اطمینان کامل محصول مد نظر خود را خریداری کنید 

همراه ما باشید...

قبل از شروع بد نیست تا شما را با انواع این دیوارپوش ها از نظر مواد ومتریال کمی آشنا کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید چه متریالی بیشتر نزدیک به هم بودجه و هم طرح مد نظر شماست.

  1. دیوار پوش های بتنی
  2. دیوار پوش های پلیمری
  3. دیوار پوش های ام دی اف (MDF)
  4. دیوار پوش های  چوبی
  5. دیوار پوش های چرمی
  6. دیوار پوش های سرامیکی
  7. دیوار پوش های پلاستر
  8. دیوار پوش های سنگی
  9. دیوار پوش های پی وی سی (PVC)
  10. دیوار پوش های  چوب پنبه
  11. دیوار پوش های گیاهی
  12. دیوار پوش های گچی

تقسیم میشود.

اکنون که با انواع پنل های دیواری آشنا شده اید ما قصد داریم تا در مورد پر طرفدار ترین دیوار پوش یعنی پنل های ۳ بعدی و عواملی که باید اقبل از خرید در نظر بگیرید کمی توضیح دهیم.

بهتر است قبل از خرید این دیوار پوش های به چند نکته دقت کنید:

  1. بودجه
  2. هدف
  3. موقعیت
  4. چشم اندازه مد نظر
  5. نوع پنل ۳ بعدی مورد نظر


بودجه:

هر پروژه ایی نیاز به کمی سرمایه دارد، قبل از این سرمایه شما باید این نکته که پنل مد نظر شما با چه بودجه ایی بیشتر هماهنگی دارد را مورد بررسی قرار دهید.دیوار پوش های ۳ بعدی به دلیل خاص بودن از لحاظ اقتصادی کمی نسبت به دیگر دیوار پوش ها ممکن است کمی گران تر باشد.

هدف:

منظور از هدف در اینجا به معنای قصد شما از نوع دکوراسیون برای فضای مد نظرتان است.

به عنوان مثال:

اگر قرار باشد برای آشپزخانه دیوار پوش انتخاب کنید بهتر است متریال بتنی استفاده کنید زیرا هم از لحلظ مقاومتی از کیفیت بالایی برخوردار است و هم به هنگام تمیز کردن راحت خواهید بود. اما اگر قرار است در اتاق نشیمن از دیوار پوش استفاده کنید میتوانید ازپنل های چوبی، سنگی و یا حتی پلیمری استفاده کنید.

موقعیت:

پنل هایی که برای فضا های داخلی درنظر گرفته می شود نسبت به پنل هایی که برای فضای بیرون در نظر گرفته می شود بسیار از متفاوت است. به عنوان مثال اگر برای فضای بیرون قرار است دیوار پوش انتخاب کنید باید متریالی انتخاب کنید که در برابر آب وهوا مقاوم باشد.

چشم انداز:

منظور از چشم انداز در اینجا به این معناست که شما ممکن است بعد از انجام این کار از دیوار پوشی که انتخاب کرده اید راضی نباشید. بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار ابتدا چشم انداز محیط کاری خود را بررسی کنید تا بعد از اتمام کار نتیجه ی خوبی داشته باشید.

نوع پنل ۳ بعدی مورد نظر:

انواع مختلفی از دیوار پوش های ۳ بعدی وجود دارد که هریک برای موارد خاص استفاده می شود. هر دیوار پوشی مناسب و ایده آل برای فضایی تهیه و تولید شده است که شما باید متناسب با نوع و فضای مد نظر خود پنل ۳ بعدی را انتخاب کنید.

 در چه محلی می توان از پنل های ۳ بعدی استفاده کنیم؟

  • مکان های اداری و تجاری
  • هتل ها
  • بیمارستان ها
  • سازمان های دولتی
  • شرکت های خصوصی

به غیر از این مکان ها شما می توانید از دیوار پوش های ۳ بعدی در هر فضا و محیطی که مد نظرتان است استفاده کنید. فضای ساده و خسته کننده خود را می توانید با استفاده از این دیوار پوش ها تبدیل به محیطی کاملا خاص و چشم گیر مبدل کنید. بعضی از این دیوار پوش ها طی چند سال گذشته بسیار در ایران مورد توجه افراد قرار گرفته که ما ب اختصار چند نمونه را انتخاب و برای شما توضیح خواهیم داد.

پنل های دیواری چرم:

سطوحی که با پارچه مخمل پوشیده شده است. این دیوار پوش برای فضای هایی همانند اتاق پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی فضا های اداری و تجاری بسیار گزینه مناسبی می باشد. شما می توانید با استفاده از نور پردازی مناسب دیوار پوشی منحصربفرد و خاص داشته باشید.

پنل های دیواری گچی:

این پنل ها به دلیل سادگی و همچنین وزن بسیار سبکش یکی از  ایده آل ترین انتخاب ها برای فضای های کار و همچنین اتا قهای کنفراس است. شما می توانید با نورپردازی دقیق بر قسمت های خاص این دیوار پوش می توانید در عین سادگی فضای زیبا را را خلق کنید.

پنل های دیواری بتنی:

پنل های بتنی بسیار مقاوم و مستحکم هستند و این مقاومت آن را به یکی از بهترین دیوار پوش ها مبدل کرده است.

پنل های دیواری آکرولیک ۳ بعدی:

این پنل ها ظاهر و رنگبندی جذابی دارند و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای محافظت دیوار در برابر رطوبت خواهد بود.

پنل های دیواری MDF:

پنل های ام دی اف از تخته های فیبری (چوب) با چگالی متوسط، در الگو های متفاوتی ساخته شده است که مناسب برای استفاده در هر فضایی می باشد.

پنل های آجری:

یکی از بهترین و مناسب ترین دیوار پوش ها برای افرادی که قصد دارند کمترین هزینه را  برای نوسازی محیط اداری و یا حتی منزل خود انجام دهند همین دیوار پوش های آجری یا سنگی است.این دیوار پوش ها هم بسیار خاص و زیبا جلوه می کنند و هم در عین زیبایی مقاوم هستند.

و در پایان

هر مکان و فضای تجاری و غیر تجاری نیاز به یک محیط زیبا و خیره کننده دارد. از آنجا که دیوار ها بیشترین حجم از فضای بصری محیط را به خود اختصاص می دهند پس یکی از ارکان های اصلی در جلب توجه و جذب مخاطب خواهد داشت.