ابعاد میز های اداری

آیا می خواهید میز اداری خود را تغییر دهید؟ یا قصد تجهیز مجدد محیط کار خود را دارید؟ شما با تغییر میز اداری خود می توانید میزی با اندازه، رنگ و ابعاد مورد نظر خود را با توجه به نیازتان سفارش دهید.

 ما در این دانستی تمامی سوالات خریداران خود را  گردآوری کرده ایم تا هم توانسته باشیم پاسخگوی آن ها باشیم و هم برای افرادی که این به دنبال جوابی برای این دسته از سوالات هستند کمکی کرده باشیم.

همراه ما باشید...

نحوه اندازه گیری میز اداری:

  1. اندازه گیری میز از سمت چپ به راستWIDTH
  2. اندازه گیری میز از پایه به سمت بالا HEIGHT
  3. اندازه گیری میز از عمق محصول HEIGHT

میز اداری من باید چه ارتفاعی داشته باشد؟

اگر قد شما چیزی حدود۱۵۰ تا ۱۸۰ باشد ارتفاع میزتان باید چیزی حدود ۷۱ تا ۷۶ سانتی متر باشد. میز های استاندارد ارتفاعی ۷۳ سانتی متر دارد.

میز اداری من باید چه عمقی داشته باشد؟

عمق میز اداری باید چیزی بین ۵۰ تا۷۶  سانتی متر باشد و حداقل عرض ۶۱ سانتی متر باشد.

اگر کار شما با رایانه است باید عمق میزتان ۷۱ تا ۷۶ سانتی متر باشد تا بتوانید به راحتی کار کنید.

میز های اداری مطابق با نیاز افراد به دو دسته تقسیم می شوند:

-عمق میز هایی که برای قرار است در محیط کار از آن بدون رایانه استفاده کنید ۶۰ سانتی متر هم باشد کافی است

 میز هایی که قرار است در محیط های کاری همراه با رایانه مورد استفاده قرار بگیرند باید حتما  باید عمقی ۸۰ سانتی متر داشته باشد.

میز اداری من چقدر باید وسیع باشد؟

در حقیقت عرض میز اداری را فقط زمانی می توان گفت چه ابعادی می توان سفارش داد که از متراژ محیط کاری خود اطلاع داشته باشیم. اگر قرار است از رایانه استفاده کنید باید حداقل باید ۶۰ سانتی متر باشد.

با این حال اگر قرار است مدت زمان طولانی را پشت میز خود بگذرانید و کارهایی نظیر نوشتن، پاسخگویی تلفن، کار بارایانه و... را انجام دهید یک میز اداری نسبتا بزرگ و راحت را باید انتخاب کنید تا بهنگام انجام کار های روزانه تان با کمبود فضا مواجه نشوید .

هنگامی که خریدارن قصد سفارش میز اداری از ما (چیله) را دارند ما ابعاد استاندار ۱۲۰ در ۸۰ را به آنان پیشنهاد می کنیم تا پاسخگوی تمامی نیاز های آنان همانطور که در بالا اشاره کردیم باشد.

در پایان این دانستی...

اکنون که در مورد مفهوم اندازه گیری میز اداری کمی بهتر آشناییت پیدا کردیدمی توانید  زمانی که قرار است محیط اداری خود را نوسازی و یا تجهیز کنید بهتر  و دقیق تر این کار را انجام دهید. شما می توانید برای انتخاب میز اداری خود با حداقل بودجه حتی به صورت اقساط بهترین میز و صندلی اداری را برای محیط مد نظر خود خریداری کنید.

مجموعه تولیدی آریا چیله با داشتن ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید میز و مبلمان اداری یکی از برترین تولید کنندگان در برند های ایرانی شناخته شده است از این حیث شما می توانید تمامی کالا های مد نظر خود را با خیال راحت و به صورت کاملا آنلاین سفارش دهید.