انواع چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

میز های مدیریت می توانند در ابعاد رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند اگر به دنبال تجهیز اتاق مدیریت خود هستید و در جست و جوی میز مدیریت کلاسیک چوبی هستید باید بگوییم میز های مدیریت همچون دیگر میز های کاری از طرح و چوب های متفاوتی تولید می شوند.

 نکته جالب توجه اینجاست که شما می توانید برای خرید ست مدیریت میز چوبی بهمراه صندلی مدیریت و نیم ست کلاسیک همراه با گارانتی و متناسب با هر بودجه ایی حتی به  صورت اقساط و بدون نیاز به ضامن خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

همراه ما باشید...

کدام چوب برای میز مدیریت بهتر است؟

یکی از نکاتی که باید قبل از هر کاری خوب  به خاطر داشته باشید این است که چوب های جنگلی که از دوام بالایی برخوردار هستند یکی از بهترین چوب هایی است که شما می تواندی برای میز کلاسیک مدیریت خود انتخاب کنید. چوب یکی از متریال های اصلی در ساخت مبلمان، میز، صندلی و... می باشد. چوب های جنگلی به دلیل بافت زیبایی که دارند می تواند علاوه بر دوام بالا از نظر زیبایی شناسی هم گزینه بسیار خوبی باشند

چوب گیلاس

یکی از زیبا ترین چوب هایی که می توانید برای میز چوبی مدیریت خود انتخاب کنید می تواند این نوع چوب باشد رنگ چوب گیلاس قهوه ایی روشن یا قهوه ایی مایل به قرمز است. رنگ چوب گیلاس اکثر مواقع رو به قرمز است تا قهوه ایی همین امر هم  چوب گیلاس را بسیار در بین افراد محبوب و پرطرفدار کرده است. 

چوب افرا

یکی دیگر از بهترین و مقاوم ترین چوب ها چوب افرا است. رنگ این چوب قهواه ای روشن یا قهواه ایی ما یل به قرمز (خرمایی ) می باشد طرح این چوب میتواند در حالت های صاف، مجعد یا دایره ایی نیز باشد.

چوب گردو سیاه

چوب گردو را می توان پادشاه چوب ها هم از لحظ استحکام رنگ و بافت نامید. چوب گردو یکی از گسترده ترین و پر طرفدارترین پوشش های چوبی است. اما محبوبیت زیادش ارزش این چوب را بسیار بالا برده بگونه ایی که برای سفارش یک میز یا صندلی مدیریت کلاسیک چوبی با چوب گردو باید مبلغ کلانی را در ازای آن پرداخت.

چوب بلوط

چوب بلوط یکی از قدیمی ترین چوب هایی است که حتی از قرون وسطی نیز برای ساخت میز و مبل مورد استفاده قرار می گرفته است. بلوط سفید و بلوط قرمز هر دوی آنان خواهان زیادی دارند به عنوان مثال: از چوب بلوط سفید به دلیل ضدآب بودنش وسبک تر بودنش نسبت به بلوط قرمز در ساخت کشتی ها نیز استفاده می کردند. به یاد داشته باشید که بعد از چوب گردو چوب، بلوط جزء گرانترین چوب ها به شمار می رود.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی مجموعه چیله همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش مجموعه آریاچیله شما را برای خریدی لذت بخش بدون واسطه و با گارانتی شما را راهنمایی کنند.