چرا صندلی های اداری گران هستند؟

امروز ما قصد داریم تا به یکی از مهم ترین و پرتکرار ترین سوالات خریداران و کاربرانی که از طریق شبکه های مجازی اینستاگرام آریاچیله  که چرا بعضی از صندلی اداری نسبت بعضی دیگر گرانتر است پاسخ دهیم. اکثر افرادی که به فروشگاه آنلاین آریاچیله و یاحضوری به نمایشگاه ما برای خرید میز و مبلمان اداری مراجعه می کنند؛ بسیار از ما می پرسند که چرا بعضی از صندلی های اداری نسبت به بعضی دیگر هزینه بسیار بالاتری دارد؟!

اکنون ما با توجه به اولویت بندی، مهم ترین گزینه هایی که باعث افزایش قیمت برخی صندلی های اداری است در این مقاله بهتر و بیشتر آشنا کنیم. 

طراحی:

یکی از نکات مهم مد نظر ما رعایت اصول ارگونومی است.

مواد و متریال:

دومین مورد مهم در ساخت صندلی های اداری است که تولیدکنندگان برای  تولید صندلی های اداری با کیفیت باید از مواد مرغوب استفاده کنند. به عنوان مثال صندلی اداری با کیفیت باید پلی ارتان درجه یک در ساخت بدنه و چرم مصنوعی یا پارچه درجه یک استفاده کرد.

ارگونومی:

یا استاندارد بودن یکی از معقوله های مهم در دنیا طراحی تجهیزات اداری است. زمانی که شما یک صندلی معمولی و با قیمت ارزان خریداری می کنید به مرور زمان متوجه صدمات آن بر بدن خود خواهید شد. این صدمات روی کمر، ستون فقرات، زانو ها و... ظاهر می شوند. اما آسیب ها بیشتر در کارکنانی دیده می شود که  تمام وقت پشت میز نشسته اند.

قابلیت تنظیم:

تنظیم ارتفاع نشیمنگاه، تکیه گاه و دسته ها یکی از گزینه های حائز اهمیت برای تمامی افراد است که باید حتما قبل از خرید صندلی اداری به آن توجه کرد. همچنین این قابلیت یکی از گزینه هایی است که باعث گران شدن صندلی های اداری می شود اگر شما از یک صندلی معمولی استفاده کنید مسلما از این امکانات طراحی، استاندارد بودن و قابلیت تنظیم بی بهره خواهید بود.

و در پایان

موارد زیادی برای تعیین قیمت یک صندلی اداری وجود دارد اما اگر به دنبال بهبود و افزایش روند کاری کارکنان یا حتی خودتان هستید بهتر است به جای خرید یک صندلی ارزان قیمت و غیر استاندارد کمی روی صندلی های اداری استاندارد فکر کنید.شما می توانید برای خرید صندلی های اداری استاندارد همین حالا با کارشناسان آریاچیله تماس گرفته و  خرید خود را به صورت کاملا آنلاین و یا حتی حضوری انجام دهید.