تاثیر صندلی مناسب کارمندی در افزایش بازدهی کارمندان

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهندسی ارگونومیک بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید هنگام خرید صندلی بهتر بتوانید تصمیم بگیرید و خریدی عالی داشته باشید.

همراه ما باشید...

مهندسی ارگونومی زمانی معنا پیدا می کند که به جای اینکه انسان ها خود را با ابزار و وسایل اطرافشان وقف بدهند، با استفاده از این علم وسایل و تجهیزات را به گونه ایی طراحی و تولید کنند که دراختیار آنها مطابق خواسته و متخص به خودشان باشد. این علم در محیط های اداری بسیار مهم است به گونه ایی که حرف اول را در افزایش بازدهی کارکنان را مهندسی ارگونومیک می زند. 

چرا کارکنان در محیط کاری به صندلی استاندارد نیازمند هستند؟

آرامش و احساس راحتی برای هر فردی در محیط کار بسیار حايزاهمیت است. پس اگر کار شما به گونه ایی است باید بیشتر وقت خود پشت میز بنشینید حتما باید از صندلی استاندارد استفاده کنید و صندلی استاندارد شما باید کاملا مطابق با مهندسی ارگونومیک طراحی و تولید شده باشد.

چه زمانی باید شما صندلی اداری خود را تعویض کنید؟

ممکن است شما بخواهید صندلی های کارکنان خود را تعویض کنید یا حتی بخواهید به تازگی محیط کار خود را تجهیز کنید پس چه بهتر که از صندلی ارگونومیک استفاده کنید. بررسی ها نشان داده که کارمندان شرکت هایی  که از صندلی اداری معمولی استفاده می کنند دچار اختلالات اسکلتی و درد عضلانی شدید هستند؛ و نقطه مقابل آنها کسانی هستند که از صندلی ارگونومیک استفاده می کنند که این افراد دچار هیچ گونه عارضه ایی نظیر کمر درد تحلیل رفتن عضلات درد ستون فقرات نیستند. 

قیمت صندلی استاندارد کارمندی

بر خلاف تصور اکثر افراد همیشه صندلی خوب الزاما نباید که قیمتی گزاف داشته باشد.مجموعه ما ( آریاچیله ) به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان میز و مبلمان اداری می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین صندلی اداری کارمندی با قیمت بسیار مناسب همراه با کیفیت بالا و با گارانتی قبل و پس از فروش راهنمایی کند.

صندلی اداری کارمندی ارگونومیک و استاندار می تواند چندین سال بدون هیج مشکلی برای کارکنان شما بهترین سرویس دهی را داشتته باشد.پس بهتر است هنگام خرید صندلی استاندار کارمندی به این نکته مهم توجه کنید که آیا می خواهید هر چند ماه یکبار صندلی کارکنان خود را به دلیل استاندارد نبودن و خرابی های متعدد تعویض کنید یا با انتخاب یک صندلی استاندار علاوه بر جلوگیری از هدر دادن سرمایه خود راندمان کاری و افزایش اعتبار داشته باشید.

طراحان و تولیدکنندگان گروه آریاچیله بر اساس الگوی دریافتی از کاربران بهترین صندلی را طراحی و با عالی ترین مواد ومتریال تولید می کنند.همچنین شما می توانید با کمک طراحان داخلی مجموعه ما بهترین الگو را برای فضای کاریتان داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و خرید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.