صندلی های اداری مناسب برای افراد چاق چه ویژگی هایی دارند؟

امروز قصد داریم تا به شما در مورد صندلی اداری مناسب نکات مهمی را بیان کنیم. به دلیل پرسش های فراوان کاربران، ما دانستی های متعددی در مورد صندلی اداری ارگونومیک و مناسب نظیر  راهنمای انتخاب یک صندلی اداری استاندارد، ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک، نکات مهم در انتخاب صندلی ارگونومیک و... منتشر کردیم اما دانستنی امروز کمی نسبت به دیگر مقاله هایمان متفاوت است زیرا این دفعه این محتوا برای افرادی سنگین وزنی است که به دنبال صندلی اداری مناسب هستند اختصاص دارد.

پیدا کردن یک صندلی مناسب و همچنین ارگونومیک برای افرادی که اضافه وزن زیادی دارند کار چندان آسانی نیست زیرا صندلی ضمن حفظ وزن باید فضایی را در اختیار کاربر قرار دهد تا هنگام نشستن و برخواستن با مشکل مواجه نشود به همین دلیل ما می خواهیم چند نوع از بهترین صندلی های اداری برای این افراد را برای شما معرفی کنیم.

همراه ما باشید...

در اینجا ما به ۷ نوع از صندلی های ارگونومیک اداری که بهترین گزینه برای افراد سنگین وزن می باشند اشاره خواهیم کرد:

صندلی  M501

صندلی  M508

صندلی  M514

صندلی  M519

صندلی  M521

صندلی  M523

صندلی  M526

صندلی  M501

داشتن یک صندلی اداری خوب و با کیفیت می تواند شما را در مدت زمان کاریتان بسیار کمک کند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که اضافه وزن دارید این نوع از صندلی اداری می تواند تمام جواب گوی نیاز شما باشد. این صندلی اداری مدیریت مختص افراد سنگین وزن طراحی و تولید شده است استفاده از فلز و استیل به جای پلاستیک مقاومت این صندلی ها را بسیار بالا برده است. این صندلی ها نسبت به دیگر صندلی ها از نشیمنگاه بزرگتری برخوردار هستند هم چنین دارای مکانیزم دو اهرمه و کاورچرم نیز می باشد که با قیمت فوق العاده عالی مناسب برای افراد سنگین وزن نیز می باشد. 


صندلی  M508

این صندلی اداری که جایگاه دوم را در صندلی های مدیریت برای افراد سنگین وزن به خود اختصاص داده است بر اساس مهندسی ارگونومیک طراحی و تولید شده که پاسخگوی تمام نیاز های افراد سنگین وزن نیز می باشد این صندلی از متریالی با کیفیت مکانیزم دو اهرمه و پایه فلزی ساخته شده که فرد می تواند به راحتی در طول مدت کارش بدون احساس خستگی و ناراحتی روی این صندلی بنشیند.

 

صندلی  M514

 جایگاه سوم به این مدل صندلی اختصاص دارد. این مدل نیز همانند دو صندلی اشاره شده دارای مکانیزم دو اهرمه و جک تنظیم ارتفاع می باشد یکی از مهم ترین ویژگی های این  صندلی که آن را با دو صندلی قبل متمایز می کند تکیه گاه بلند آن می باشد که احساس راحتی فوق العاده ایی را کاربر در هنگام نشیتن طولانی مدت با این صندلی تجربه خواهد کرد.

 

صندلی  M519

جایگاه چهارم صندلی های اداری برای افراد سنگین وزن به این صندلی اداری مجموعه آریاچیله تعلق دارد. این صندلی علاوه برقیمت مناسبش به دلیل نشیمنگاه بزرگش، یکی از پر فروش ترین صندلی های اداری آریا چیله می باشد. یکی از ویژگی بارز این صندلی علاوه بر نشیمنگاه بزرگ، حرکت گهواره ایی به طرفین می باشد همچنین پشتی این صندلی پشتی به گونه ای طراحی شده است که شانه ها و گردن را به بهترین شکل می پوشاند.

صندلی  M521

یکی دیگر از پرفروش و محبوب ترین صندلی های اداری آریا چیله همین صندلی می باشد. این صندلی همانند دیگر صندلی های اشاره شده مطابق با مهندسی ارگونومیک طراحی وزنی بالغ بر۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند همچنین این صندلی دارای بالشتک های استاندارد در دو طرف تکیه گاه می باشد که می تواند خستگی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

800

صندلی  M523

این مدل از صندلی اداری یکی از مقاوم ترین و راحت ترین صندلی های اداری برای افراد سنگین وزن است زیرا هم تکیه گاهی بلند و هم نشیمنگاهی بزرگ دارد همچنین برای راحتی هر چه بهتر برای افراد سنگین وزن این مدل از مکانیزم دو اهرمه برخوردار است.