ممکن است شما به دنبال تجهیز محیط کار باشید و یا حتی بخواهید تغییر دکوراسیون در محیط خود را تغییر دهید؛ بنابراین باید نیمستی برای فضای خود انتخاب کنید که متناسب با فضا و دیزاین شما باشد. شما برای انتخاب مبلمان اداری هم می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه مبلمان همانند آریاچیله مراجعه کنید و یا حتی به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاه های آنلاین طیف وسیعی از این نیمست های اداری کلاسیک و یا مدرن را مشاهده و با توجه به نیازتان انتخاب و خریداری کنید.

ادامه مطلب

نحوه صحیح انتخاب مبلمان اداری ( نیمست)

مزایا و معایب مواد به کار رفته در مبلمان اداری

همه آنچیزی که در انتخاب مبلمان اداری باید بدانیم

مبلمان چرمی، حس لوکس بودن و زیبایی را در محیط ها دو چندان می کند اما برای حفظ ظاهر و کیفیت شما باید مراقبت های خاص آن را اصولی انجام دهید. مراقبت های این نوع متریال بسیار آسان است اما شما نمی توانید همانگونه که مبلمان پارچه ایی خود را تمیز می کنید با چرم هم به همین منوال پیش بروید.

ادامه مطلب

نحوه تمیز کردن مبلمان چرم

دو عاملی که باید خریداران مبلمان به آن بسیار توجه کنند فرم و عملکرد استاندارد است. مبلمان مد نظر شما در هر فضایی مثل:هتل، رستوران، کافه، باشگاه، دفاتر اداری و...باید کاربردی و بادوام باشد همچنین از نظر زیبایی شناسی هم باید مطابق با طراحی داخلی و مضمون فضای مد نظر کاربران باشد.

ادامه مطلب

۵ نوع از بهترین متریال های بکار رفته در مبلمان

شما با انتخاب و چیدمان درست می توانید میزان بهره وری مجموعه خود را نه تنها از نو، بلکه بیشتر و بهتر از قبل به رشدی چشمگیر برسانید. به همین دلیل است که تقریبا تمامی فضاهای اداری سراسر دنیا با تغییر مبلمان قدیمی و جایگزین کردن آن با مبلمان اداری مدرن فضایی چشمگیر و لوکس برای قسمت های مختلف مجموعه اداری خود مهیا می کنید.

ادامه مطلب

تاثیرات انتخاب مبلمان اداری مدرن در محیط کاری

برای دریافت پاسخ اینکه کدام چوب مناسب ساخت مبلمان چوبی است باید بگوییم که شما ابتدا باید کمی با انواع چوب ها آشنا باشید، اما یکی از آسان ترین راه های تشخیص چوب مورد استفاده در مبلمان چوبی سختی آن است.

ادامه مطلب

چه نوع چوبی برای ساخت مبلمان کلاسیک مناسب است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در محل کار تان سپری می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دانستی را مطالعه کرده تا با درک بهتری از مبلمان استاندار اداری بهتر آشنا شوید.

ادامه مطلب

مبلمان اداری مناسب چه ویژگی های دارد؟

خرید مبلمان اداری کار چندان آسانی نیست حتی اگر برای یک بار هم به فروشگاه های مبلمان اداری رفته باشید با دیدن انبوه ی از مدل ها و رنگ ها حتما دچار شک و سردرگمی هنگام خرید شده اید. اما حتما باید قبل از خرید نکات مهمی را بدانید که هنگام خرید از این اشتباهات رایج جلوگیری شود.

ادامه مطلب

اشتباهاتی که نباید هنگام خرید مبلمان اداری مرتکب شوید

نحوه چیدمان مبلمان اداری

مزایا و معایب مبلمان اداری چیست؟

31. نیم ست اداری یکی از آن دسته مبلمان اداری است که می تواند یک محیط کار به فضایی خاص و چشمگیر تبدیل کند همچنین استفاده از آن در اتاق پذیرایی، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس حتی در لابی هم فضا را بسیار زیبا تر جلوه می دهد.

ادامه مطلب

چرا استفاده از مبلمان نیم ست اداری در فضای کار شما مهم است؟

نکاتی که هنگام خرید مبلمان اداری باید درنظر بگیرید

تفاوت مبلمان مهمان و مبلمان اداری در چیست

بهترین کار قبل از خرید مبلمان اداری انتخاب رنگ آن است، برای اینکار باید با روانشناسی رنگ ها آشنا باشید تا بتوانید از این طریق تاثیرات مثبت را هم در خود و هم در کارتان به وضوح ببینید

ادامه مطلب

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری

آیا شما قصد خرید مبلمان اداری ارزان قیمت را دارید؟ ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مبلمان اداری ارزان قیمت را با کیفیت عالی خریداری کنید.

ادامه مطلب

۵ راه برای خرید مبلمان اداری ارزان

نظافت و تمیز کردن درست انواع مبلمان اداری

مبلمان کلاسیک اداری یکی از سبک های مبلمان است که به طور قطع می توان گفت هیچ وقت از چرخه مد خارج نشده و نخواهد شد زیرا این سبک در نوع خود بسیار متفاوت و منحصر بفرد است.

ادامه مطلب

مبلمان کلاسیک اداری