همه آنچیزی که در انتخاب مبلمان اداری باید بدانیم

 ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با ۴ نکته مهم قبل از خرید مبلمان اداری آشنا کنیم تا بتوانید انتخابی درست و مناسب را به هنگام خرید داشته باشید حتما تا آخر این دانستنی همراه ما باشید.

نیاز هایتان را در اولویت قرار دهید.

.قبل از خرید مبلمان اداری حتما به این نکته توجه کنید که چه مبلمانی و برای چه نیازی خریداری می شود

زیبایی همراه با رعایت اصول استاندارد.

 مسلما شما به هنگام تجهیز و یا نوسازی محیط اداری خود به فکر این هستید که فضایی مجلل و خاص به معرض نمایش قرار دهید؛ اما نکته مهم این بخش اینجاست که مبلمان اداری شما در عین زیبا بود باید کارآمد هم باشند.

میزی به دور از شلوغی 

بسته به شرایط و درجه کاری مسلما شما فضایی را برای جمع آوری اسناد و مدارک خود دارید پس باید به دنبال میز اداری با فایل، کمد و کتابخانه باشید تا بتوانید به راحتی تمامی وسایل و مدارک خود را جمع آوری کنید.

امنیت

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال جمع آوری اطلاعات مهم کارمندان مجموعه خود همانند گزارش های مالی، باید این اسناد را در فضایی همانند کمدهای بایگانی نگه داری کنید که علاوه بر جادار بودن از امنیت هم برخوردار باشد.

نحوه انتخاب مبلمان اداری کاربردی و زیبا

اگر شما تصمیم به تغییر دکوراسیون محیط اداری خود دارید و می خواهید از صندلی و میز های استاندارد استفاده کنید ابتدا به شما تبریک میگوییم، حال باید به فکر این باشید تا بهترین ادوات اداری را به مجموعه خود انتخاب کنید

بهتر است قبل از خرید ابتدا کمی درمورد نیاز های کارکنان مجموع خود پرس و جو کنید تا بتواندی بهترین لوازم را خریداری کنید.

دربرخی از شرکت ها رعایت نکات ایمنی و ارگونومی اصلا مورد توجه قرار نگرفته است و صرفا مبلمان اداری که کارکنان از آن استفاده می کنند صرفا فقط برای پر کردن محیطاست.

اصرار طراحان و تولیدکنندگان مبلمان ومیز های اداری استاندارد برای خریداری این تجهیزات بجای تجهیزات غیر استاندارد بر این است که:

مبلمان و میز اداری که بر پایه طراحی ارگونومیک و استاندارد تولید شده باشد می تواند در کاهش درد و صدمات وارد شده بر ستون فقزات، زانو، مچ دست تا حد بسیاربالایی بکاهد.همچنین نکته اصلی در انتخاب مبلمان و میز اداری استاندارد قابلیت تنظیم آن بر اساس نیاز کاربر است

به عنوان مثال :

صندلی اداری استاندارد می تواند با توجه به نیاز کاربر ارتفاع نشیمنگاه را به بالا یا پایین تغییر دهد تا کاربر به بهترین شکل پشت میز بنشیند. همین امر سبب بالا رفتن راندمان کاری در مجموعه و ارتقا درجه شرکت در میان سایر رقبا خواهد شد.

انتخاب مناسب میز و مبلمان اداری تا حد بسیاری می تواند دربهبود بهره وری و یا حتی کاهش بهره وری کارکنان شما تاثیر داشته باشد. پس خرید مبلمان اداری استاندارد یک نوع سرمایه گذاری مفید با خروجی عالی برای مجموعه شما خواهد بود.

 دستورالعمل ها و نکات مهم در هنگام خرید مبلمان اداری

قبل از خرید بهتر است کمی درمورد صندلی، مبلمان و میز اداری مد نظر خود در سایت های فروشگاهی همانند چیله نگاهی بیاندازید؛ سپس خدماتی که قبل و پس از خرید کالا در اختیار شما قرار می دهند را بررسی کنید.

آیا آنها در قبال خریدی که انجام می دهید گارانتی در اختیار شما قرار می دهند؟ آیا می توانند در انتخاب و خرید لوازم شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را انجام دهید؟ و...

گروه تولیدی آریاچیله با ۱۵ سال سابقه درخشان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان میز و مبملمان ادری در ایران شناخته شده است. کارشناسان فروش و طراحان داخلی ما  با داشتن طیف وسیعی از اطلاعات در زمینه فروش بهترین گزینه ها در اختیار شما قرار می دهند و از طرف دیگر طراحان داخلی مجموعه آریاچیله از کوچک ترین جزئيات تا مهم ترین آن را با توجه به نیاز شما  چه در محیط اداری و چه منزل  طراحی کرده تا بتوانند شما را در رساندن محیط مد نظروایده آل کمک کنند.