برای ساخت میزمدیریت از متریال های متفاوتی استفاده می شود اما برای ساخت میزمدیریت چوبی بیشتر از چوب های گردو، افرا، بلوط و...بدلیل استقامت و کیفیت بالا استفاده می شود.

ادامه مطلب

چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

ما لیستی از ۳ میز استاندارد را برای شما آماده کرده ایم که اگر به دنبال تجهیز محیط اداری خود هستید بهتر است برای افرادی که متوسط قدشان از حد استاندارد کمتر است از این میز ها استفاده شود.

ادامه مطلب

میز های اداری استاندارد برای افراد کوتاه قد

طی چند سال اخیر ماهیت میز های اداری کمی تغییر کرده و دیگر فقط به محیط های کاری مختوم نمی شود همچنین عواملی زیادی همانند مواد و متریال، رنگ، اندازه و... در تعیین رنج قیمت یک میز اداری دخیل می باشد.

ادامه مطلب

راهنمای قیمت میز های اداری

میز های مدیریت می توانند در ابعاد، رنگ و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند اگر شما در جست و جوی میز مدیریت برای تجهیز محیط کارتان هستید همراه ما باشید تا شمارا با چند نوع از بهترین و محبوب ترین چوب هایی برای ساخت میز مدیریت مناسب می باشد آشنا کنیم.

ادامه مطلب

انواع چوب های مناسب برای ساخت میز مدیریت

گزینه های مختلف و زیادی برای انتخاب یک میز کنفرانس وجود دارد، اما ما فکر می کنیم بهتر است هر کاری ابتدا کمی برایتان درمورد چند سبک رایج و محبوب میز کنفرانس توضیح دهیم تا درک بهتری از سبک ها برای نیاز خود پیدا کنید.

ادامه مطلب

ویژگی های ساختاری مناسب ترین میز کنفرانس

میز اداری شما در محیط کار یک حریم فوق العاده شخصی است و این جمله اصلا تعجب آور نیست زیرا شما بیشتر زمان خود را در محیط کار و پشت میز کارتان سپری می کنید.

ادامه مطلب

میز کار شما درباره تان چه می گوید؟

میز های مدیریت امروزه دیگرشبیه به میزهای مدیریت چندین سال قبل نیستند؛ امروزه بیشتر شاهد میزها مدیریتی با شکل L هستیم، اکثر افراد به دنبال میز های چوبی یا همان کلاسیک یا مدرن با متریال هایگلاس لترون هستند.

ادامه مطلب

عوامل تاثیر گذار در قیمت میز مدیریت

میزهای اداری دارای سبکها و ویژگیهای بسیار متنوع و متناسب با هر نوع محیط اداری طراحی و تولید شده اند.در راهنمای زیر به انواع مختلف میز اداری و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد تا به شما درعملکرد و سازمان دهی هر چه بهتر فضای کاریتان کمک کرده باشیم.

ادامه مطلب

انواع میز اداری و راهنمای انتخاب میز اداری مناسب

ما قصد داریم تا شما را در انتخاب بهتر میز وصندلی اداری راهنمایی کنیم تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوید و بتوانید بهترین را انتخاب را داشته باشید زیرا میز و صندلی یکی از آن دسته لوازمی هستند که ممکن است با فاصله زمانی طولانی تعویض شود پس بهتر است در انتخاب آن بیشتر دقت کرد.

ادامه مطلب

چگونه می توان میز و صندلی اداری مناسب را انتخاب کرد؟

مهم است که ارتفاع میز اداری در محل کار مناسب باشد تا بتوانیم بهره وری خود را حفظ کنیم و از فشار یا آسیب جلوگیری کنیم. خوشبختانه اکثر میزهای اداری با ابعاد و ارتفاع استاندارد تولید می شوند،

ادامه مطلب

ارتفاع صحیح میز اداری

همه کارمندان تقریبا ۸ ساعت از روز خود را در محیط کارشان سپری می کنند و نیاز شدید به میز و صندلی با طراحی ارگونومیک دارند تا بتوانند بهترین بازده را درکارخود داشته باشند.

ادامه مطلب

بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟

ارتفاع میز شما باید مطابق با ارتفاع آرنج شما تنظیم شود. به گونه ایی که هنگام نشستن ران ها روی صندلی کاملا موازی باهم و کف پاهایتان کاملا صاف قرار بگیرد.

ادامه مطلب

ویژگی های اصلی بهترین نوع میزمنشی

۴ نکته بسیار مهم در هنگام خرید میز کنفرانس

وجود میز کنفرانس بسیار ضروری و الزامی می باشد و شما می توانید بسته به میل و پسند خود آن را در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی که تولید می شوند انتخاب و خرید نمایید. هم چنین شما می توانید برای خرید آن به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید. که آسان ترین روش می باشد. و افراد بسیاری از این طریق اقدام می کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید میز کنفرانس

مبلمان اداری یکی از مهم ترین موارد در طراحی دکوراسیون یک اداره است. شما با داشتن یک مبلمان اداری خوب می توانید علاوه بر اینکه باعث راحتی و آسایش کارکنانتان شوید چیدمانی متفاوت و چشم نواز را در محیط کاری تان اجرا نمایید

ادامه مطلب

نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری