راهنمای قیمت میز های اداری

هزینه یک میز اداری چقدر است و شما به دنبال چه میزی می گردید؟

عواملی زیادی همچون مواد و متریال، رنگ، اندازه و... در تعیین رنج قیمت یک میز اداری دخیل می باشد. اما می توان گفت شروع قیمت میز های اداری از ۲۵۰ هزار تومان  به بالا است. طی چند سال اخیر ماهیت میز های اداری کمی تغییر کرده و دیگر فقط به محیط های کاری مختوم نمی شود. از آنجا که نیمی از افراد، خانه و محیط کار خود را با هم ادغام می کنند و ترجیح می دهند محیط کارشان در خانه شان باشد به دنبال میز کار مدرن در عین حال راحت هستند در اینجا تولید کنندگان میز و مبلمان اداری همچون آریا چیله باید محصول نهایی خود را به گونه ایی طراحی و تولید کند تا ضمن زیبایی بسیار کارآمد همراه با قیمت مناسب باشد.

مهم ترین نکته ایی که باید قبل از خرید میز اداری به آن بسیار دقت کنید این است، میز مد نظر شما که ممکن است میز کارمندی یا میزمدیریت باشد از چه مواد و متریالی تهیه تولید شده است؟ حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که میز هایی که از چوب تولید شده اند نسبت به میز هایی که از خورده های چوب همانند MDF ، لترون تولید شده اند بسیار گران تر و همچنین مستحکم تر است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال زیبایی در کنار کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما میز های چوبی کلاسیک است. قبل از اینکه به دنبال زیبایی میز مدیریت برای فضای مد نظر خود باشید بهتر است ابتدا ببینید آیا این میز کاربردی نیز می باشد یا صرفا جنبه دکوراتیو آن دارد.

پیشنهاد ما به شما این است، قبل از هر کاری به دنبال میزی باشید که هم از لحاظ ابعاد متناسب با نیاز شما باشد هم از کشو های کافی یا فایل اداری برای برآورده کردن نیازتان برخوردار باشد تا بتوانید تمامی مدارک و وسایل خود را در آن بگذارید. این نکته را حتما به خاطر داشته باشید که میز اداری هم همانند صندلی اداری باید استاندارد باشد یعنی ارتفاع آن از سطح زمین مطابق با استاندارد های طراحی ارگونومیک میز و مبلمان اداری باشد.

موارد دیگری که هنگام خرید میز اداری باید در نظر داشته باشید زمان تحویل، خدمات گارانتی و مونتاژ آن توسط فروشگاه می باشد. به خاطر داشته باشید گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از معیار های مهم و اساسی برای سنجیدن کالای با کیفیت و مرغوب است که گروه تولیدی آریا چیله با افتخاراین شرایط را در اختیار خریداران محترم خود قرار داده است.

مبلغی که برای میز پرداخت می کنید در ازای چه چیزی است؟

مواد و متریال مهم ترین عاملی است که قطع به یقین شما بیشترین پرداختی را برای آن انجام می دهید. البته هر چه میز شما سفارشی تر نیز باشد( ابعاد، رنگ، متریال ) قیمت آن نیز بالا تر خواهد رفت.

انواع میز های رایج در محیط های کاری:

  1. میز L
  2. میزU
  3. میز کارمندی
  4. میز کانتر
  5. میز مدیریت
  6. میز کنفرانس

قیمت گذاری میز های اداری دامنه وسیعی دارد که در این مبحث نمی گنجد. اما به خاطر داشته باشید میز های کنفرانس و مدیریت از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا این میز ها استفاده بیشتری در محیط های کاری می شود و بیشتر در معرض دید عموم خواهد بود. همچنین شما باید برای میز مد نظر خود بسته به جایگاه یک صندلی اداری استاندارد هم انتخاب کنید که می توانید برای انتخاب صحیح صندلی اداری دانستی پیشین ما که ۵ نکته بسیار مهم در انتخاب صندلی کارمندی بود را مطالعه کنید .

ناگفته نماند شما می توانید میز اداری را با قیمتی پایین انتخاب و خریداری کنید اما پس از مدت بسیار کوتاهی دوباره مجبور به تغییر آن خواهید شد. همچنین می توانید برای میز خود مبلغی مناسب پرداخته و سالیان سال از آن استفاده کنید.