قیمت مبلمان اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

برای اینکه مطمئن شوید در حال خرید مبلمانی با کیفیت هستید بدون اینکه مبلغی اضافه ترنسبت به جنس و طرح مبلمان مورد نظرتان پرداخت کنید ابتدا باید بدانید که برای خرید مبلمان بعدی خود چقدر بودجه دارید زیرا همیشه شما با پرداخت هزینه گزاف کالایی با کیفیت دریافت نمی کنید.

قیمت صندلی

آنچه قیمت یک صندلی را مشخص می کند آپشن های آن صندلی اداری است.

  • آیا کار شما به گونه ای است که هر روز با صندلی خود سرکار دارید؟
  • آیا شما به دنبال صندلی اداری هستید که بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید؟

اگر جواب این سوال ها مثبت باشد شما باید از صندلی ارگونومیکی که از ۱ میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان استفاده کنید که همرا با گارانتی  قبل و پس از خرید باشد. اما در اینجا یک سوال بسیار مهمی است که اکثر مشتریان ما از ما میپرسند این است که چرا برخی از صندلی ها نسبت به دیگر صندلی های بازار گران تر است؟

ماندگاری

    یکی از مهم ترین گزینه های یک صندلی خوب ماندگاری و کیفیت آن است  همچنین یکی از مهم ترین عامل در قیمت بندی صندلی های اداری نیز به شمار می آید.

   آپشن ها


این روز ها صندلی و مبلمان اداری را  ها را بر اساس مهندسی ارگونومی با توجه به نیاز طراحی و تولید می شوند به عنوان مثال :

صندلی مدیریت، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانس، مبلمان نیمست اداری و حتی صندلی گیمینگ هر کدام از این صندلی ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و این گزینه هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری صندلی های اداری می باشد.

انتخاب نهایی

قیمت همیشه فاکتور نهایی در خرید صندلی و مبلمان اداری به حساب می آید اگر دو گزینه بالا یعنی ماندگاری و آپشن ها برای شما اهمیت دارد پس روی فاکتور هزینه شما تاثیر بسزایی دارد.

در کنار صندلی اداری شما باید یک میز اداری هم انتخاب کنید و این هم نیازمند این است که قیمت آن همانند صندلی اداری با توجه به خصوصیاتش را بدانید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وسایل زیادی همچون رایانه، چاپگر و... سرکار دارید بهتر است از میزی که حالت L دارد استفاده کنید. این طرح میز به دلیل فضای بزرگی که دارد می تواند گزینه خوبی برای یک محیط کاری باشد اما درمورد قیمت باید گفت بسته به ابعاد مد نظر قیمت ها نیز متغییر می باشد البته یکی از نکاتی که می تواند در قیمت میز شما تاثیر گذارباشد نوع ورقه ایی است که شما در انتخاب ساخت میز به کار می بریدبه عنوان مثال :

اگر شما بخواهید میزی کلاسیک سفارش دهید مسلما باید از چوب استفاده کنید که چوب هزینه ی بسیار بالا و کیفیت عالی خواهد داشت اما اگر بخواهید کمتر هزینه کنید باید ورقه هایی همچون هایگلاس یا MDF را انتخاب کنید.همچنین شما می توانید برای استعلام دقیق قیمت میز های کارشناسی و مدیریت با ما تماس گرفته تا بتوانید بسته به بودجه میز مد نظرتان را همراه با صندلی اداری سفارش دهید.