دلایل محبوبیت دیوارپوش های پی وی سی

با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های مدرن شما می توانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را در زمینه دکوراسیون داخلی هم برای محیط کاری و دیگر فضاهای مد نظرتان داشته باشید. اگر شما قصد نوسازی یا تجهیز محیط منزل، اداری و... را دارید اما به دلیل هزینه های گزاف از انجام این پروژه منصرف شده اید باید بگوییم با استفاده از این پنل ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نخواهید داشت.

۱- هزینه کمتر

کاشی، سرامیک و سایر متریال هایی که برای پوشش دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرند اکثرا گران هستند. اما دیوار پوش های pvc هم از لحاظ زیبایی جلوه بهتری دارند و هم از لحاظ مالی بسیار مقرون و به صرفه تر هستند.

۲-مقاومت 

Upvc  یا پلی وینیل کلراید بسیار با دوام و با کیفیت است و یکی از عالی ترین متریال ها برای روکش های دیواری به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت pvc برای روکش کردن دیوار ها سهولت  و سرعت در نصب آن است. همچنین در برابر آب وآتش هم بسیار مقاوم است. و این یک نکته مثبت برای استفاده از این دیوار پوش ها در نقاطی همانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و... خواهدبود.

۳- سالم و زیبایی

منظور ما از سالم بودن پنل ها در اینجا به این معناست که این محصول از موادو متریال کاملا بی خطر هم برای انسان هم برای حیوانات خانگی تولید شده است و همچنین پنل upvc قابلیت بازیافت را دارند. به همین دلیل این پنل ها کاملا سالم و برای سلامتی هیچ گونه ضرری ندارند.

۴-نصب  بسیار آسان 

یکی از دلایلی  که این پنل ها را بین عموم  محبوب کرده سهولت در نصب آن است. کاشی، سرامیک و دیگر متریال ها نیاز به افراد ماهر برای نصب دارند که همین امر هزینه این نوع متریال ها را بسیار بالا برده است. این پنل ها با داشتن شیار هایی خیلی راحت در کنار هم قرار گرفته و کاملا یکدست روی دیوار قرار می گیرند. نصب این پنل ها نیاز ی به ابزار و مهارت خاصی ندارد به همین دلیل هر فردی می تواند با کمی حوصله و دقت نصب این پنل ها را یاد بگیرد.

۵-طرح های متفاوت

تکنیک های پیشرفته چاپ به ما این امکان را می دهد تا انواع مختلفی از طرح های  کلاسیک تا مدرن با رنگ های متغییر را روی این پنل ها پیاده سازی کنیم. پنل های آماده یک ایده بسیار خوب و جایگزین مناسبی برای کاشی، سرامیک خواهد بود و به گونه ایی فضای شما را متحول و چشم گیر می کند هرگز تصور آن را نخواهید کرد. شما با انتخاب این پنل ها بسیار شگفت زده خواهید شد زیرا در کمترین زمان و بودجه می توانید بهترین نتیجه را در هر فضایی داشته باشید

گروه تولیدی چیله با ۱۵ سال تجربه درخشان با افتخار کالای ایرانی با کیفیتی را طراحی و تولید کرده تا جوابگوی نیازهای شما عزیزان باشد. شما می توانید برای خرید میز و مبلمان اداری همین حالا از طریق ثبت سفارش در وب سایت آریا چیله کالای مورد نظر خود را کاملا آنلاین خریداری کنید.