استفاده از سقف های کاذب پی وی سی برای سقف محیط کار

ممکن است شما به فکر تغییر دکوراسیون ونوسازی محیط کار یا حتی منزل خود باشید. پس باید برای این تحول عظیم ابتدا از سقف محیط مد نظرتان این کار را شروع کنید. بهترین متریال برای خلق یک محیط می تواند سقف های کاذب باشد و چه متریالی بهتر از پنل های PVC زیرا هم استحکام بالایی دارد هم از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است.


استفاده از سقف های کاذب پی وی سی برای سقف محیط کار

از نظر زیبایی شناسی یک سقف با اشکال و طراحی یک اثر هنری زیبا و چشم نواز جلوه  می کند. این اشکال زیبا را شما می توانید با سقف های کاذب، بسیار راحت با کمترین بودجه و متناسب باهر محیطی فضایی زیبا ولوکس را خلق کنید.

انعطاف پذیری در طراحی

پنل های سقفی که دارای تنوع رنگی و ظاهری متفاوتی هستند می تواند محیط شما را از لحاظ دیزاین بسیار متحول کند. به طور مثال  اگر پنل هایی با رنگ های سیاه و سفید استفاه کنید می توانید به راحتی ارتفاع و یا حتی عمق محیط  را همراه با جلوه های معماری داخلی محیط به نمایش بگذارید.

مقاومت

یکی از خصوصیت های مهم سقف های کاذب که این متریال را به یکی از با ارزش ترین و بهترین گزینه برای پوشش دهی سقف مبدل کرده مقاومت در برابر رطوبت و استحکام آن است. پنل های سقفی از جنس PVC تولید می شود و همین امر سبب می شود تا هم بسیار سبک باشند و هم هزینه تعمیرات ونگهداری بسیار پایینی نسبت به دیگر متریال ها داشته باشد.

نصب پنل (کاشی)های PVC

برای نصب این پنل ها نیاز به دانش تخصصی در زمینه نصب احتیاج ندارید. شما می توانید با اندکی دانش در زمینه نصب این پنل ها بسیار راحت بعد از نصب شبکه ها در سقف پنل ها را داخل این شبکه ها جایگذاری کنید.