انواع میز اداری و راهنمای انتخاب میز اداری مناسب


راهنمای خرید میز اداری

میزهای اداری دارای سبکها و ویژگیهای بسیار متنوع و متناسب با هر نوع محیط اداری طراحی و تولید شده اند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع میز اداری آشنا کرده و در مورد انتخاب صحیح میز اداری شما را راهنمایی کنیم. 

در انتخاب میز اداری چندین نکته مهم وجود دارد که باید به آن دقت کرد تا بهترین فضای را برای محیط کار مد نظر به ارمغان آورد. در راهنمای زیر به انواع مختلف میز اداری و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد تا به شما درعملکرد و سازمان دهی هر چه بهتر فضای کاریتان کمک کرده باشیم.

انواع میز اداری

میز های اداری دارای اشکال مختلفی هستند که پر طرفدارترین و البته پرکاربردترین آنها عبارتند از:

میز اداری طرح L

این نوع میز اداری برای بیشتر برای سمت هایی نظیر میز منشی میز مدیریت در نظر گرفته می شود این شکل به دلیل سطح وسیعی که دارد بسیارپرطرفدار است. شما با انتخاب L متحرک برای این میز می توانید به راحتی دکوراسیون محیط کار خود را تغییر داده و یا حتی متناسب با چپ دست یا راست دست بودن آن را هماهنگ کنید.

میز اداری طرح U

این طرح برخلاف میز L که یک میز یا از اطراف برخوردار بود این شکل در دو طرف دارای میز می باشد و همانند یک پل به نظر می رسد. این طرح به دلیل فضای بزرگی که در اختیار شما می گذارد بسیار کارآمد است.

میز اداری کلاسیک

این طرح به دلیل سادگی اش می تواند با هر فضایی به راحتی هماهنگ شود. این مدل بر خلاف دو طرح بالا به دلیل سادگی در طراحی و تولیدش هیچ گونه قطعه اضافه به کار گرفته نشده است. چند مورد ازمیزهای ساده کلاسیک را می توان به:

مواد و متریال

چوب

میز اداری چوبی علاوه بر ظاهر جذاب و طبیعی اش در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می شود. میزهای چوبی نسبت به دیگر متریال ها عمولاً گرانتر هستند و از استقامت بیشتری نیز برخوردار هستند.

آکریلیک

میز هایی که از جنس پلاستیک تولید شده اند نسبت به سایر متریال ها از لحاظ قیمت بسیار مقرون و به صرفه تر است.البته این درحالی است که میزهای پلاستیکی ممکن است از لحاظ بصری و همچنین استقامت با متریال چوب و فلز اصلا قابل مقایسه نباشد.

ابعاد و اندازه میز اداری

میزاداری مناسب باید تمامی نیاز های کارکنانی که قرار است با آن کار کنند را مهیا سازد. همچنین میز اداری شما باید متناسب با فضای کاریتان باشد.

راهنمای انتخاب میز اداری

میز اداری همانطور که در بالا اشاره شد انواع مختلفی دارد که شما می توانید با انتخاب سبک کاریتان و فضای اداری طرح آن را مشخص کنید. دراین قسمت ما قصد داریم تا شما را با راهنمایی در انتخاب میز اداری کمک کرده تا بتوانید هنگام خرید با توجه به نکاتی که اشاره کردیم میزی متناسب با نیازتان خریداری کنید.            

میز کامپیوتر

یکی از آن دسته میز های اداری است مخصوص کامپیوتر طراحی و تولید شده است میز کامپیوتر یکی از محبوب ترین میز های اداری برای محیط های کاری به حساب می آید.

میز مدیریت

.میز مدیریت  بسیار کارامد و پرطرفدار بین اقرادی که می خواهند محیط کاری خود را به گونه ایی چشم گیر همانند وکلا، روانشناسان و...تجهیز کنند به حساب می آید

میز کنفرانس

میز کنفرانس هم جز دسته میزها اداری به شمار می رود که برای جلسات کاری بسیار کاربردی و مهم است به گونه ایی که یکی ازارکان اصلی محیط های کاری به حساب می آید. میز های کنفرانس تقریبا از تمامی میز هایی که اشاره کردیم بزرگ تر است و در انواع طرح و ابعاد مختلف تولید می شود.

میز تحریر

میز تحریر میز های کوچکی هستند که شامل یک زیر کشویی کوچک برای نگهداری دفتر و لوازم تحریر میشوند.


این مدل ها تعداد اندکی ازطرح های میزاداری هستند که بسیار پرفروش و پر مخاطب می باشند در صورت هر گونه سوال برای انتخاب و خرید میز اداری می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما مشاوره های لازم برای خرید میز اداری ایده آل اداری خود را داشته باشید.