۴ نکته بسیار مهم در هنگام خرید میز کنفرانس

 هدف ما از نوشتن این مقاله کمک به شما در انتخاب و خرید صحیح میز کنفرانس است. دراین قسمت سعی کردیم تا با گلچین چند نکته از مهم ترین نکات در هنگام خرید میز کنفرانس شما را از انتخاب اشتباه آگاه کرده تا بتوانید با توجه به نیازتان میز کنفرانسی زیبا و درعین حال کاربردی برای محیط کارتان انتخاب و خریداری کنید.

میز کنفرانس

شما برای برگزاری جلسات و روادید های کاری و غیر کاری مهم نیازمند یک میز کنفرانس هستید میز کنفرانس هم از لحاظ ظاهری هم از لحاظ متریال، بیانگر اهمیتی است که شما هم کارتان و هم به افراد شرکت کننده در جلسه قائل می شوید اما قبل از خرید باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید.

همراه ما باشید ...

  ابعاد و اندازه  

گاهی اوقات ممکن است شما میزی را خریداری کنید که متناسب با ابعاد و فضای محیط کاری شما نباشد پس به ناچار مجبور می شوید آن را تعویض کنید به همین دلیل تولید کنندگان، میز های کنفرانس را در ابعاد مختلف طراحی و تولید می کنند تا خریداران به هنگام انتخاب و سفارش مشکل ابعاد و اندازه را نداشته باشند. 

  طرح

داشتن میز کنفرانسی با ظاهر زیبا نقش مهمی در ارتقا یک کسب کار ایفا می کند اما برای دست یافتن به این درجه، ابتدا باید بهترین طرح را برای میز کنفرانس خود انتخاب کنید. میز های کنفرانس در طرح ها و سبک های بسیار متنوعی همچون مدرن، کلاسیک و... موجود است. اگر پیش زمینه ایی در مورد سبک و طرح ها نداشته باشید می توانید با کمی جست وجو در سایت های فروشگاهی نظیر آریاچیله با انواع مختلف آن آشنا شوید.

طول عمر


یکی دیگر از مهم ترین نکته هایی که هنگام خرید میز کنفرانس باید در نظر داشت طول عمر آن است.میز های کنفرانسی که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند، بدلیل به کارگیری متریال با کیفیت که در ساخت آن استفاده شده قیمت بالاتری نسبت به میز های کنفرانس معمولی دارند، پس اگر شما به دنبال میز کنفرانسی با قیمت پایین هستید انتظار کیفیت و دوام بالا را نباید ازآن داشته باشید.

 بودجه

همانطور که کیفیت میز کنفرانس هنگام خرید برای شما مهم است، بودجه شما هم برای خرید بسیار مهم است. به طور ساده تر این دو ( بودجه و کیفیت) رابطه ی مستقیمی با هم دارند و نتیجه آن برابر می شود با، خرید یک میز کنفرانس با کیفیت عالی، یا برعکس با کیفیت پایین.

به طور مثال:

شما برای خرید یک میز کنفرانس به فروشگاهی مراجعه کرده، میزی را انتخاب و تصمیم به خرید آن دارید، اما نکته اینجاست که نه از متریال خوبی برای تولید آن استفاده کرده اند و نه از لحاظ بصری جذابیت چندانی دارد. اما شما نه از کیفیت متریال ها اطلاعات کافی دارید و نه از قیمت ها و تصورتان برآن است که مبلغ نسبتا خوبی در ازای این میز کنفرانس پرداخت می کنید.

پس بهترین کار قبل از خرید این است که شما ابتدا جست وجویی در فروشگاه های آنلاین میز و مبلمان اداری نظیر آریاچیله انداخته، تا هم با قیمت و هم اصالت کالا (گارانتی) بهتر آشنا شوید.