معایب و مزایای صندلی استاندارد و غیر استاندارد

 امروز دانستی جالبی برای شما آماده کرده ایم در مورد مزایا  و معایب مبلمان اداری معمولی و مبلمان اداری استاندارد می باشد حال می خواهیم تا شما بیشتر با صندلی های اداری استاندارد و غیر استاندارد و مهم تر از آن معایبی است که صندلی های غیر استاندارد برای سلامتی شما در بر دارد صحبت کنیم.

همراه ما باشید...

بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از صندلی اداری استاندارد از صندلی و مبلمان اداری معمولی و غیر استاندارد استفاده می کنند. دلیل خرید این نوع مبلمان هم چیزی نیست جز هزینه ی بسیار بالای آن.

نقطه مقابل این شرکت ها، شرکت هایی هستند که می خواهند از پایه اصولی و استاندارد جلو بروند؛ به همین دلیل از طراحی دکوراسیون داخلی تا انتخاب مبلمان، میز و صندلی اداری بسیار حساس و ریز بین هستند.


نکته مهم این مبحث اینجاست که مزایا و مضرات مبلمان اداری معمولی و مبلمان اداری سفارشی چیست؟


مزایای مبلمان اداری معمولی

  1. مبلمان اداری معمولی از لحاظ ساختار، وزن و شکل کاملا معقول و حتی ممکن است از نظر زیبایی شناسی بسیار جذاب و کاربر پسند نیز باشد.
  2. این نوع صندلی اداری برای اکثریت کاربران بسیار مناسب به نظر می رسد.
  3. در مبلمان و صندلی اداری معمولی بیشتر تمرکز روی تولید بیشتر این سبک است تا رعایت استاندارد ها بر اساس مهندسی ارگونومیک .


معایب مبلمان اداری معمولی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم این مبلمان اداری ممکن است بسیار کاربرپسند نیز باشد اما نکته مهم اینجاست که این نوع صندلی اداری با هر فضایی تطابق ندارد پس انتخاب آن مناسب نیست.

  1. این روزها، فضاهای اداری بسیار کوچک هستند و این یک معضل بسیار بزرگ برای افرادی است که می خواهند مجموعه خود را تجهیز کنند زیرا با کمبود فضا مواجه هستند؛ همین امر باعث می شود که مبلمان معمولی متناسب برای این فضا ها نباشد زیرا مبلمان و صندلی اداری معمولی را شما نمی توانید متناسب با دکوراسیون محیط خود و نیازتان هماهنگ کنید.

این موارد فقط کمی از بی شمار نکات مهمی بود که ما در آٰریا چیله هر روز با آن سروکار داریم، بسیاری از مشتریان ما برای تجهیز محیط های اداری خود به مجموعه ما مراجعه می کنند و از صندلی های اداری غیر استاندارد خود ناراضی هستند و می خواهند مجددا محیط خود را کاملا اصولی و استاندارد تجهیز کنند.

حالا باید در مورد مزایا مبلمان استاندارد کمی برای شما توضیح داده تا بهتر با آن آشنا شوید تا هنگام خرید مبلمان و صندلی اداری  بدون ذره ایی درنگ و شک مبلمان استاندارد را برای خرید انتخاب کنید.

مزایای مبلمان اداری استاندارد

  1.  یکی از ویژگی های مبلمان اداری استاندارد این است که اگر شما با کمبود فضا مواجه هستید می توانید به راحتی آن را سفارشی ساز ی کنید یعنی متناسب با نیازتان صندلی و مبلمان خود را سفارش دهید. صندلی و مبلمان اداری استاندارد قابلیت سفارش سازی از اندازه تا ابعاد را به شما می دهد که این، یک مزیت بسیار مهمی است که شما در صندلی های معمولی و غیر استاندارد از آن بی بهره هستید.
  2. مبلمان اداری استاندارد مطابق با علم ارگونومیک طراحی تولید می شوند که نیاز  و عادات گروه های اداری را به خوبی می تواند جوابگو باشد همچنین فرهنگ سازمانی بسیار خیره کننده ایی را در کادر اداری به نمایش می گذارد که نتیجه آن عملکرد بالای کارمندان و ارتقا درجه آن مجموعه خواهد بود.

معایب مبلمان اداری استاندارد

 قبل از اینکه بخواهیم در مورد معایب صندلی استاندارد صحبت کنیم بهتر است در ابتدا بگوییم که معایب صندلی و مبلمان اداری استاندارد جمله ایی کاملا اشتباه است. اما ممکن است زمانی که برای خرید به فروشگاه ها مراجعه می کنید این جمله را از بعضی فروشنده ها بشنوید.

حال در مورد معایب کمی برایتان توضیح می دهیم که باز هم با تاکید می گوییم این اصلا یک عیب نیست.

  1. صندلی اداری که به صورت استاندارد و سفارشی طراحی و تولید می شود ممکن است در حجم انبوه تولید نشود و اگر این تولید بنا به هر شکلی قرار باشد صورت بگیرد با  فاصله زمانی بسیاری صورت می پذیرد.
  2. صندلی های استاندارد به دلیل استفاده متریال با کیفیت دستگاه های به روز و نیروی انسانی متخصص از مرحله طراحی تا تولید که تمامی توضیحاتی که داده شد رابطه مستقیمی با قیمت دارد.