راهنمای انتخاب یک صندلی اداری مناسب

انتخاب یک صندلی اداری مناسب و البته استاندارد چندان کار آسانی نیست اگرچه ممکن است با دیدن انواع مختلفی از صندلی های اداری با طرح ها و رنگ های متنوع فکر کنید تصمیم گیری آسان است اما هنگام انتخاب و خرید باز دچار مشکل خواهید شد. اما با دانستن این نکات مهم هنگام خرید دیگر دچار شک و تردید نخواهید شد پس همراه ما باشید...

صندلی اداری مناسب

متاسفانه بیشتر افراد وقتی دچار دردهایی نظیر، کمر درد،  گردن درد و یا حتی دچار آسیب های شدید در ناحیه شانه و مچ دست می شوند به این فکر می افتند که صندلی های استاندار را جایگزین صندلی های قبلی خود کرده.

صندلی اداری مناسب مطمئنا برای تسکین درد و تصحیح در نحوه نشستن بسیار مفید است و می تواند به مرور زمان از بروز آسیب های بیشتر و جبران ناپذیر جلوگیری کند.اما پیشنهاد ما به شما این است، قبلا از اینکه بخواهید محیط کاری خود را تجهیز کنید بهتر است از صندلی اداری مناسب یا به اصطلاح ارگونومیک استفاده کنید.

تکیه گاه

یکی از پرطرفدار ترین و البته مهم ترین وسایل یک مبلمان اداری همین صندلی اداری است. اما چرا یکی ازمهم ترین وسایل یک محیط کاری صندلی اداری به حساب می آید؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است! زیرا کارکنان شما در طول مدت کاری خود اگر احساس ناراحتی و خستگی داشته باشند همین امر تاثیر مستقیم بر روی کار آنها دارد و این افت کاری بی تاثیر در سقوط جایگاه کاری شما نخواهد بود. پس هنگام خرید صندلی اداری مناسب، مهمترین چیزی که باید به دنبال آن باشید تکیه گاه استاندار است.

 یک صندلی اداری مناسب ( ارگونومیک ) حتما باید از تکیه گاهی استاندار برای محافظت از کمرو همچنین تکیه گاهی برای سر و گردن در برابر صدمات برخوردار باشد.

امتحان کردن صندلی اداری مناسب قبل از خرید

آخرین نکته مهمی که حتما باید به آن دقت کنید این است، بعد از انتخاب صندلی اداری بهتر است خودتان به شخصه آن را امتحان کنید بر روی آن نشسته مکانیزم های صندلی را در وضعیت های مختلف تست کنید؛ دسته صندلی را با توجه به نیازتان در ارتفاع مناسب قرار دهید تا بهتر درک کنید که آیا این همان صندلی است که دنبال آن بودید یا خیر؟

همانطور که هنگام خرید کفش ابتدا آن را امتحان می کنید تا پای شما را اذیت نکند صندلی اداری هم دقیقا همانند خرید کفش باید ابتدا تست شود تا از راحتی آن اطمینان پیدا کرد و بعد آن را خریداری کرد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت آریا چیله صندلی اداری مناسب خود را ابتدا انتخاب کرده و با مراجعه به شعب مختلف ما صندلی مد نظر خود را تست بعد و از نهایی شدن تصمیمتان به خرید به صورت آنلاین و خیلی راحت صندلی اداری ارگونومیک خود را با گارانتی ثبت در زمان مقرر دریافت نمایید.